// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

رویداد هالووین بازی Call of Duty: Infinite Warfare برگزار شد

استودیو Infinity Ward، رویداد هالووین بازی Call of Duty: Infinite Warfare را با نام Willard Wyler's Halloween Scream برگزار کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Wardرویداد هالووین بازی Call of Duty: Infinite Warfare را برگزار کرد. رویداد جدید که Willard Wyler's Halloween Scream نام‌گذاری شده است به کاربران اجازه می‌دهد که به محتوای هالووین آن که شامل حالت‌ها، آیتم‌ها و غیره می‌شود، دست پیدا کنند.

رویداد یاد شده تا انتهای ماه جاری میلادی برگزار می‌شود. در ابتدای هر هفته، کاربران می‌توانند با وارد شدن به بازی از آیتم‌هایی که به طور تصادفی برای آنها انتخاب می‌شود، بهره‌مند شوند، در حالی که در آن سو هر جمعه یک آیتم‌ با حال‌و‌هوای جشن هالووین نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر آن، شما در حین این رویداد این شانس را دارید که تجهیزاتی را با ظاهر هالووین که شامل پوسته Rig می‌شود، از آن خود کنید.

در کنار تمامی آیتم‌های هالووین، رویداد Halloween Scream چند حالت مختلف را به این بازی اضافه می‌کند که در آن شاهد بازگشت حالت Gesture Warfare به این بازی هستیم. حالت یاد شده تنها تا تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ مهر ماه) در دسترس است و کاربران در آن می‌توانند با حرکات دست و اشاره به حریفان خود حمله کنند. پس از این حالت، استودیو Infinity Ward حالت Boos Battle را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همانطور که از نام آن مشخص است، کاربران را در مقابل باس‌هایی از حالت زامبی رها می‌کند. گفتنی است برای اینکه بتوانید به این حالت دست پیدا کنید، باید بسته الحاقی یاد شده را در اختیار داشته باشید.

در انتها، سازندگان نقشه محبوب Carange از بسته الحاقی Retribution را به طور رایگان از تاریخ ۲۰ مهر ماه در دسترس کاربران قرار می‌دهند. در حین برگزاری رویداد کاربران می‌توانند با تجربه نقشه یاد شده از دوبرابر XP بهره‌مند شوند. رویداد Willard Wyler's Halloween Scream بازی  Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۰ آبان ماه (۱ نوامبر) خاتمه می‌یابد. برای اطلاع بیشتر از این رویداد می‌توانید به وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر رویداد هالووین بازی  Call of Duty: Infinite Warfare را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده