نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

انتشار تریلری جدید از بازی Hellblade به مناسبت روز جهانی بهداشت روان

کمپانی نینجا تئوری سازنده بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice تریلری ویژه به مناسبت روز جهانی بهداشت روان منتشر کرده است.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی نینجا تئوری (Ninja Theoryسازنده بازی محبوب و موفق Hellblade: Senua’s Sacrifice، به مناسبت روز جهانی بهداشت روان تریلری جدید منتشر کرده و در کنار انتشار این تریلر وعده داده که مبلغی را به عنوان کمک به خیریه اهدا خواهد کرد.

با این‌که بازی تا به حال موفق به دریافت افتخارات زیادی شده، اما این تریلر ویژه به هیچ وجه به منظور نمایش تعریف و تمجیدهای منتقدین و به رخ کشیدن نمرات بازی ساخته نشده؛ درواقع این تریلر تنها شامل اسکرین‌شات‌هایی که بازیکنان با استفاده از فوتو مود بازی تهیه کرده‌اند و تعدادی از پیام‌های محبت‌آمیز طرفداران از زمان لانچ بازی است.

در کنار انتشار این تریلر، توسعه‌دهنده بازی از اهدای مبلغی به عنوان کمک به خیریه در روز جهانی بهداشت روان خبر داده است. طبق وعده این کمپانی تمامی درآمد بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در روز ۱۰ اکتبر (۱۸ مهرماه) به خیریه بیماری‌های روانی Rethink اهدا خواهد شد. خیریه Rethink در تلاش است با تغییر نگرش و شیوه زندگی بیماران روانی، به معالجه این بیماران کمک کند. 

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در حال حاضر برای کنسول پلی‌استیشن 4 و نیز پی‌سی در دسترس است. شما می‌توانید این تریلر جدید را در زیر تماشا کرده و بررسی این بازی را در وب‌سایت زومجی بخوانید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده