نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

نام قسمت های فصل دوم سریال Stranger Things منتشر شد

شبکه نت فلیکس با انتشار تیزر کوتاهی نام ۶ قسمت ابتدایی فصل دوم سریال استرنجر تینگز (Stranger Things) را اعلام کرد.

کمتر از سه هفته دیگر فصل دوم سریال Stranger Things از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد و حال شبکه نت‌فلیکس با انتشار تیزری کوتاه در توییتر نام قسمت‌های فصل دوم این سریال فوق‌العاده مورد انتظار هالووین امسال را منتشر کرده است. با این حال، در این ویدیو تنها نام ۶ قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Stranger Things دیده می‌شود و نام قسمت‌های ۷، ۸ و ۹ فصل دوم این سریال مشخص و اعلام نشده است. در پایان این ویدیو می‌بینیم که قسمت ۷ تا ۹ روی دیوار نوشته می‌شوند و در نهایت یک هیولای نامشخص با دست خود روی آن‌ها پنجه می‌کشد. نام ۶ قسمت ابتدایی فصل هفتم سریال Stranger Things به ترتیب زیر است:

  • Mad Max
  • Trick or Treat Freak
  • The Pollywog
  • Will the Wise
  • Dig Dug
  • The Spy

همچنین شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بر عهده مت و راس دافر، خالقان این سریال، بوده است. اخیرا سازندگان سریال تایید کرده‌اند هیولای عنکبوت-شکلی که در تصاویر و تریلرهای منتشر شده از فصل دوم سریال Stranger Things مشاهده کرده‌ایم، شدو مانستر (Shadow Monster) نام دارد. مت دافر به مجله اینترتینمنت ویکلی گفت:

برای خلق این موجود از رمان‌های هوارد فیلیپس لاوکرافت الهام گرفته شده و این موجود یک هیولای چندبعدی است که به نوعی فراتر از درک انسان است. ما عمدا نمی‌خواهیم که شما در مورد این موجود بیشتر بدانید تا در سریال به آن برسید و با او آشنا شوید.

تیرماه امسال، نت‌فلیکس با انتشار یک پوستر و یک تیزر کوتاه تاریخ انتشار فصل دوم سریال Stranger Things را رسما تایید و اعلام کرد. فصل دوم این سریال در تاریخ ۲۷ اکتبر امسال (۵ آبان) منتشر خواهد شد. سازندگان سریال Stranger Things اخیرا تایید و اعلام کرده‌اند که این سریال برای فصل سوم هم تمدید شده است و همچنین احتمال ادامه دادن سریال Stranger Things پس از پایان فصل چهارم نیز وجود دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده