// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

بازی Call of Duty: WWII به عنوان مورد انتظار ترین بازی از دید سایت نیلسن شناخته شد

بازی Call of Duty: WWII از دید سایت تحقیقاتی نیلسن، به عنوان مورد انتظارترین بازی که تا تعطیلات سال جاری میلادی عرضه می‌شود شناخته شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا گروه تحقیقاتی نیلسن لیستی از مورد انتظارترین بازی‌هایی که تا تعطیلات سال جاری میلادی عرضه می‌شوند تهیه کرده که در جریان آن بازی Call of Duty: WWII به عنوان مورد انتظارترین بازی شناخته شده است.

گروه تحقیقاتی نیلسن با توجه به درصد انتظار بازی‌های مولتی پلتفرم و انحصاری نسبت به نسخه‌های پیشین خود، لیست مورد نظر را تهیه کرده‌اند که در این میان در بین بازی‌های مولتی پلتفرم، بازی Call of Duty: WWII بیشترین درصد را به خود اختصاص داده و ۹۹ درصد بیشتر از نسخه‌های پیشین خود، مورد انتظار است. پس از این بازی، بازی Assassin's Creed Origins با ۹۵ درصد در لیست نیلسن قرار گرفته که می‌تواند خبر خوبی برای تیم سازنده باشد.

در ادامه لیست منتشر شده، می‌توان به بازی Star Wars Battlefront 2 با ۹۰ درصد و بازی WWE 2K18 با ۸۰ درصد اشاره کرد. اما در میان بازی‌های انحصاری مورد انتظار که تا تعطیلات سال جاری میلادی عرضه می‌شوند، می‌توان به بازی Forza Motorsport 7 و بازی Gran Turismo Sport اشاره کرد که هر دو بازی ۸۵ درصد نسبت به نسخه‌های پیشین خود مورد انتظار هستند.

این در حالی است که بازی Super Mario Odyssey با ۹۶ درصد و بازی Pokemon Ultra Sun & Moon با ۹۷ درصد در لیست مورد انتظارترین بازی‌ها قرار گرفته‌اند.

درآخر شما کاربران زومجی تا تعطیلات میلادی منتظر کدام بازی هستید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده