// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Slayaway Champ: Butcher’s Cut به زودی برای کنسول ها منتشر می‌ شود

استودیو Digerati Digital اعلام کرد که بازی Slayaway Champ: Butcher’s Cut به‌زودی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

کمپانی دیجراتی دیجیتال (Digerati Digital) و استودیو بلو ویزارد دیجیتال (Blue Wizard Digital) پیش‌تر اثر معمایی و روانشناختی خود یعنی بازی Slayaway Camp را برای دستگاه‌های موبایل و از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر کرده بودند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که این بازی به‌زودی برای ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 نیز در ماه جاری میلادی یعنی اکتبر منتشر می‌شود.

بازی Slayaway Champ: Butcher’s Cut کاربران را در جایگاه کاراکتری با چهره‌ای اسکلت-مانند رها می‌کند و آنها را مجبور می‌کند که به اتمام ماموریت‌های خود بپردازند. این بازی که در سبک ایزومتریک و معمایی طراحی شده، از خشونت بالایی برخوردار است که در آن شاهد قتل و دیگر محتویات مربوط به آن هستیم.

نسخه کنسولی این بازی که با نام Butcher’s Cut معرفی شده است، در کنار بازی محتویات زیادی را در خود جای داده است که شامل نسخه دیلاکس ادیشن، My Gory valentine، HallCalp و همچنین سری ۱ و ۲ محتوای Monthly Murderers ،Supernatural Forces و Santa’s Slay می‌شود.

در ادامه می‌توانید نگاهی به ویژگی‌های کلیدی این بازی بیاندزید:

  • بیش از ۳۰۰ مرحله متفاوت که می‌توانید در طول اتمام ماموریت‌های خود به آن‌ها بپردازید
  • بیش از ۶۰ کاراکتر مختلف که شامل Mutant Hillbilly، Kevin و غیره می‌شوند
  • بیش از ۹۰ نوع Gorepackهای مختلف که شما را با صحنه‌های قتل روبرو می‌کند

بازی Slayaway Camp اولین پروژه استودیو بلو ویزارد دیجیتال است. با این حال استودیو مذکور پیش‌تر روی پروژه‌های دیگر نیز که از خشونت کمتری برخوردار بودند، کار کرده است که شامل بازی Bejeweled، بازی Peggle، بازی Cosmochoria و بازی Cardinal Quest می‌شود.

بازی Slayaway Camp هم اکنون از طریق استیم برای پی سی، مک و لینوکس در دسترس است. همچنین کاربران موبایل نیز می‌توانند آن را برای دستگاه‌های اندروید و آیفون نیز خریداری و دانلود کنند. تاریخ دقیق انتشار بازی Slayaway Camp: Butcher’s Cut هنوز برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص نشده است اما سازندگان خاطر نشان کردند که این بازی تقریبا هم‌زمان با تاریخ جشن هالووین در دسترس کاربران کنسولی قرار می‌گیرد.

برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم یا وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید. همچنین در ادامه می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

|  |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده