نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series

The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series یک بازی اندروید و آیفون است که در آن باید برای بقا در دنیایی بی‌رحم تلاش کنید. 

بازی‌های تلاش برای بقا طی سال‌های اخیر رواج زیادی پیدا کرده‌اند و آثار مختلفی در این سبک برای کنسول‌ها یا گوشی‌های موبایل منتشر شده است. در برخی از این بازی‌ها باید در دنیایی آخرالزمانی برای زنده ماندن تلاش کرد و برخی هم گیمر را به محیطی مملو از موجودات عجیب و غریب می‌برند. امروز در معرفی بازی موبایل، قصد معرفی یک بازی اندروید و آیفون با نام The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series را داریم که یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده است. 

بازی The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series در یک جزیره جریان دارد که انواع و اقسام دایناسور‌ها را در می‌توان در آن مشاهده کرد. در این بازی شما کارتان را به عنوان فردی آغاز می‌کنید که در ابتدا هیچ آیتم یا سرپناهی ندارد و اولین وظیفه‌تان، گشتن در دنیای بازی و پیدا کردن منابعی مثل چوب است که بتوانید برای خودتان سلاح و سرپناه بسازید. برای مثال باید ابتدا یک تبر بسازید و سپس با استفاده از آن، چوب را از درختان به دست بیاورید. سپس می‌توانید برای خودتان یک خانه بسازید و به مرور زمان، آن را مجهز‌تر کنید. از آنجایی که با یک بازی تلاش برای بقا رو‌به‌رو هستیم، یکی از اصلی‌ترین اهداف شما باید به دست آوردن غذا باشد تا شخصیت‌تان از گرسنگی نمی‌رد. برای این کار می‌توانید از درختان و بوته‌هایی که در محیط بازی وجود دارند استفاده کرده و مواردی مثل میوه و غیره را به دست بیاورید. 

بازی اندروید Ark

اما یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بازی The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series، حضور دایناسور‌ها در دنیای بازی است. در بازی شاهد انواع و اقسام دایناسور‌های کوچک و بزرگ هستیم و حتی موجودات پرنده نیز در بازی وجود دارند. جالب‌تر اینکه شما می‌توانید این موجودات را با پیدا کردن تخم‌های رام کرده و از آن‌ها استفاده کنید. برای مثال می‌توانید سوار بر دایناسور‌تان بر فراز جزیره پرواز کنید یا اینکه به کمک وی، به موجودات دیگر حمله کنید و آیتم‌های باارزشی به دست بیاورید. 

The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series یک بازی رایگان و آفلاین است و دو حالت بازی مختلف هم دارد. در حالت ساده پس از کشته‌شدن شما، آیتم‌هایتان حفظ می‌شوند اما در حالت سخت، پس از اینکه کشته شوید باید کار را دوباره از صفر شروع کنید. این حالت بازی یک تجربه تلاش برای بقای واقعی ارائه می‌دهد و حس و حال اصلی بازی زمانی خودش را نشان خواهد داد که در این حالت آن را تجربه کنید. The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series حجمی در حدود ۱۰۰ مگابایت دارد اما با وجود حجم نه‌چندان زیاد، شاهد گرافیک بدی در بازی نیستیم. مخصوصا که بازی جهان نسبتا بزرگی دارد و با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توان گرافیک آن را قابل قبول دانست. 

بازی اندروید Ark

در مجموع The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series با داشتن جهانی بزرگ، انواع و اقسام دایناسورها، امکان ساخت و ساز و جمع‌آوری منابع و فعالیت‌های مختلف، بازی‌ای است که تجربه آن سرگرم‌کننده است و اگر به بازی‌های سبک تلاش برای بقا علاقه دارید، دانلود The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده