// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

تاریخ انتشار نسخه کنسولی Knee Deep مشخص شد

تاریخ عرضه بازی ماجراجویی Knee Deep برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به همراه تریلری منتشر شد.

کمپانی ویلز اینتراکتیو (Wales Interactive) و استودیو پرولوگ گیمز (Prologue Games) قرار است بازی ماجراجویی Knee Deep را در تاریخ ۱۲ بهمن ماه (۳۱ ژانویه)  برای پلی استیشن 4 و ۱۴ بهمن ماه (۳ فوریه) برای ایکس باکس وان منتشر کند. همچنین در آخرین اخبار بازی، این استودیو اعلام کرد که هم اکنون کاربران می‌توانند نسخه دیجیتالی بازی مذکور را  با قیمت ۱۴.۹۹ دلار برای ایکس‌باکس وان پیش خرید کنند.

بازی Knee Deep در سبک ماجراجویی بوده و داستان آن در سال  ۱۹۹۵ میلادی در شهر فلوریدا روایت می‌شود جایی که جنایت‌های متعددی از قبیل قتل در آن اتفاق می‌افتد. وظیفه شما هدایت سه شخصیت این بازی برای حل معما‌های آن در سه قسمت مختلف است. اولین قسمت این بازی که با نام Act1: Wonderland شناخته می‌شود وظیفه‌ی شما جستجوی سرنخ در محدوده‌ی خیابان چیف‌رودساید است. قسمت دوم آن که Act 2: Festival نام دارد، در محدوده‌ی پایین شهر آن اتفاق می‌افتد جایی که کاندید‌های سیاسی سخنرانی‌های خود را برای انتخابات نهایی به عمل می‌آورند. در انتها شاهد قسمت سوم این بازی ماجراجویی یعنی Act 3: Boomtown هستیم که قهرمانان بازی را در مردابی که در قسمت شمالی شهر فلوریدا قرار دارد، می‌بینیم که به دنبال جستجوی حقیقت پنهان شده در این جنایات هستند. از ویژگی‌های بازی می‌توان به موسیقی و راوی‌ بازی اشاره کرد که محیط آن را قدیمی جلوه می‌دهد، کاربران در این بازی با عنوان «باخت» مواجه نمی‌شوند.

بازی Knee Deep در تاریخ ۱۵ تیر ماه ۹۴ (۶ جولای ۲۰۱۵) از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را دانلود و تماشا کنید.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده