نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

جدول فروش هفته انگلستان: Infinite Warfare سال 2017 را با صدرنشینی آغاز کرد

Infintie Warfare، سال جدید میلادی را همانگونه که سال ۲۰۱۶ را به پایان رسانده بود، با صدرنشینی آغاز کرد.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد، در جدیدترین اخبار بازی مربوط به فروش بازی‌ها در انگلستان، بلاک‌باستر جدید اکتیویژن بلیزارد یعنی Call of Duty: Infinite Warfare توانست سال جدید میلادی را همانگونه که سال قبل را به پایان رساند، در صدر آغاز کند. این هفته، هشتمین هفته‌ای است که این بازی مقام صدرنشینی را در انگلستان به دست می‌آورد. 

بازی فیفا 17 ساخته جدید EA Sports با ۷۲ درصد افت فروش، توانست مقام دومی هفته پیش خود را حفظ کند. نکته جالب جدول فروش این هفته، صعود دوباره بازی Grand Theft Auto V بود که توانست با یک پله صعود، به مکان سوم برسد و Battlefield 1 را یک پله در جدول به پایین براند. فروش‌های ویژه‌ای که خرده‌فروشان برای بازی Forza Horizon 3 در نظر گرفته بودند، باعث شد که این بازی دوباره وارد جدول پرفروش‌های انگلستان شود و با ۷ پله صعود، از مکان ۱۲ به مکان پنجم برسد.

ورود دوباره Forza Horizon 3 باعث شد که بازی Watch Dogs 2، با یک پله سقوط به مکان ششم رضایت دهد. Mafia III نیز دیگر بازی‌ای بود که با یک پله سقوط مواجه شد و در مکان هفتم قرار گرفت. سقوط یک پله‌ای بازی‌ها گریبانگیر بازی Rocket League هم شد و این بازی با یک پله سقوط به مکان هشتم رضایت داد. بیشترین صعود اما از آن بازی Pokemon Sun بود که با ۹۱ درصد رشد فروش، از مکان ۳۶ به مکان نهم رسید. سندروم سقوط یک پله‌ای، دیگر محصول یوبیسافت یعنی بازی Steep را نیز گرفت و این بازی با یک پله سقوط در مکان ۱۰ جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان قرار گرفت. 

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۷ ژانویه (۱۸ دی) مشاهده کنید:

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

۱
Call of Duty: Infinite Warfare
هشتمین هفته در صدر

۲

۲
FIFA 17
۷۲ درصد افت فروش

۳

۴

Grand Theft Auto V
۶۶ درصد افت فروش

۴

۳
Battlefield 1
-

۵

۱۲
Forza Horizon 3
ورود دوباره به جدول ۱۰ بازی پرفروش

۶

۵
Watch Dogs 2
-

۷

۶
Mafia III
-

۸

۷
Rocket League
-

۹

۳۶
Pokemon Sun
۹۱ درصد رشد فروش و صعودی ۲۷ پله‌ای

۱۰

۹
Steep
-


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده