نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵

صحبت های جالب برندگان مراسم جوایز گلدن گلوب 2017

مراسم جوایز گلدن گلوب 2017 به پایان رسید و برندگان برخی از جوایز، صحبت‌های جالبی انجام دادند.

اوایل صبح امروز،‌ مراسم جوایز گلدن گلوب 2017 برگزار شد و برندگان هفتاد و چهارمین گلدن گلوب، مشخص شدند. بدون شک فیلم La La Land موفق‌ترین فیلم این مراسم بود که با ۷ جایزه، توانست به تنها فیلمی تبدیل شود که این تعداد جایزه برده است. نکته جالب دیگر درباره لالا لند این بود که فیلم جدید دیمین شزل، در هر شاخه‌ای که نامزد شد، برنده بود. اما برخی از برندگان مراسم جوایز گلدن گلوب 2017، صحبت‌های جالبی را در هنگام دریافت جوایز خود انجام دادند که در این مطلب ۱۰ نقل قول جالب از برخی از برندگان گلدن گلوب 2017 را برای شما بازگو می‌کنیم.

هیو لاوری در هنگام برنده شدن جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول:

ابتدا می‌خواهم از از انجمن خارجی مطبوعات هالیوود به دلیل این جایزه تشکر کنم و این مسئله که من این افتخار را در آخرین گلدن گلوب به دست آوردم، آن را خاص‌تر می‌کند. من نمی‌خواهم انسان افسرده‌ای نشان بدهم اما سه کلمه هالیوود،‌ خارجی و مطبوعات در نام این انجمن وجود دارد!

تریسی الیس راس در هنگام برنده شدن بهترین بازیگر نقش اول زن برای سریال کمدی / موزیکال:

این جایزه برای تمام بانوان دنیا است؛ بانوان رنگین پوست و انسان‌هایی است که داستان‌هایشان، ایده‌هایشان و تفکراتشان همیشه مورد توجه قرار نمی‌گیرد. من می‌خواهم بگویم که من شما را می‌بینم. ما شما را می‌بینیم.

وایولا دیویس در هنگام برنده شدن بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سریال درام:

این جایزه را به تمام کسانی که به این سریال باور داشتند تقدیم می‌کنم. خیلی کم پیش می‌آید که هالیوود تصمیم بگیرد که از روی یک نمایشنامه یک فیلم سینمایی بسازد چون این پروژه‌ها معمولا سود زیادی ندارند اما این پروژه‌ها پر از هنر و پر از احساس هستند.

مریل استریپ در هنگام بردن جایزه سسیل بی دمیل:

هالیوود پر شده است از خارجی‌ها و اگر شما ما را بیرون بیندازید، به غیر از فوتبال و ورزش‌های رزمی چیزی برای تماشا کردن ندارید که این مسئله اصلا هنر نیست.

استریپ در ادامه افزود:

هنگامی که افراد قدرتمند از قدرت خود برای اذیت و آزار دیگران استفاده می‌کنند، همه ما بازنده خواهیم بود.

جان هم، یکی از کسانی که با ریش در این مراسم حاضر شده بود:

من بسیار منتظر مستندی هستم که قرار است در رابطه با گلدن گلوب 2017 و با نام «جمع ریشوها 2017» ساخته شود. (کریس پاین، جیک جیلینهال و کیسی افلک هم نیز در زمره کسانی بودند که با ریش در مراسم حاضر شده بودند).

جیمی فالون در هنگام معرفی لئوناردو دیکاپریو برای اهدای جوایز:

من او را لئو صدا می‌زنم و تنها جمله‌ای که او به من می‌گوید، این است که لطفا لیوان من را نگه دار!


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده