نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

علاقه کارگردان Jurassic World 2 به ساخت فیلمی از سوپرمن

آنتونیو بایونا از علاقه‌اش به ساختن و کارگردانی فیلمی براساس شخصیت سوپرمن (Superman) خبر داد.

اخیرا آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، در یک پرسش و پاسخ در وب‌سایت ردیت شرکت کرده است. در جریان این پرسش و پاسخ از بایونا پرسیده شد که آرزو و رویای او ساختن چه فیلمی است، او در پاسخ به این سوال، فیلم سوپرمن را انتخاب کرد. شاید این انتخاب با توجه به کارنامه وی کمی عجیب باشد. بایونا در حال حاضر کارگردانی فیلم مورد انتظار دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World 2) بر عهده دارد که فیلمبرداری این فیلم قرار است از ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز شود. با این حال، ممکن است برادران وارنر به دنبال یک کارگردان تازه نفس مثل بایونا باشد. او در پرسش و پاسخ از علاقه‌اش به شخصیت سوپرمن خبر داد. او در این رابطه توضیح داد:

اولین فیلمی که من در زندگی‌ام دیدم، فیلم سوپرمن بود. در آن زمان من فقط سه سال داشتم. اولین چیزی که بخاطر می‌آورم این است که کریستوفر ریو لباس سوپرمن را بر تن کرده و در حال پرواز است. کارگردانی و ساخت فیلم سوپرمن عالی خواهد بود. من همیشه می‌خواستم که فیلم سوپرمن را بسازم. من می‌خواهم کارگردانی فیلمی که براساس این شخصیت ساخته می‌شود، را بر عهده داشته باشم.

Antonia Bayona

بایونا در ادامه این پرسش و پاسخ گفت که فیلم اصلی سوپرمن که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد، او را به فیلمسازی تشویق کرده است. او در ادامه گفت:

این فیلم، یکی از اولین چیزهایی است که من در زندگی دیده‌ام و تمام دوران حرفه‌ای من را تعریف می‌کند.

بدون شک بایونا شانس زیادی برای کارگردانی فیلم سوپرمن در آینده دارد. در حال حاضر فیلم مرد پولادین ۲ (Man of Steel 2) مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و کمی بعید است که زک اسنایدر، کارگردان فیلم مرد پولادین (Man of Steel)، برای کارگردانی این فیلم بازگردد. اسنایدر اکنون در حال کار بر روی فیلم  لیگ عدالت (Justice League) است و احتمالا کارگردانی دنباله این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. با این حال، برادران وارنر و دی‌سی تاکنون ساخت این فیلم را رسما تایید نکرده‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده