نویسنده: اردوان جلیلی
// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

ماد Long War 2 برای بازی XCOM 2 عرضه می‌شود

سازندگان ماد Long War نام استودیو خود را به Pavonis Interactive تغییر داده اند و در حال کار بر روی پروژه‌های جدید خود از جمله Long War 2 و Terra Invicta هستند.

سازنده‌های ماد Long War برای بازی Xcom:Enemy Unknown که پیش از این با نام Long War شناخته می‌شدند، اکنون نام جدید Pavonis Interactive را برای استودیوی خود انتخاب کرده‌اند. این استودیو تایید کرده است که در حال کار بر روی چند پروژه هست که یکی از آن‌ها کاملا جدید و مستقل از بازی Xcom است.

xcom mod

اولین پروژه ماد Long War 2 است که برای بازی Xcom 2 در حال توسعه است، اما متاسفانه اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در این باره موجود نیست. ماد Long War که پیش از این برای بازی Xcom:Enemy Unknown عرضه شده بود باعث ایجاد تغییرات وسیعی در بازی از جمله مرحله‌های بیشتر برای کمپینگ، کلاس‌های جدید، صداگذاری‌های جدید و ... می‌شد. این ماد توسط یکی از توسعه دهندگان بازی به نام Firaxis Games نیز تحسین شده است. سازندگان اصلی با همکاری Firaxis Games و 2K Games در تلاش بودند تا اولین کسانی باشند که برای Xcom 2 نیز ماد عرضه می‌کنند، اگرچه که هیچ کدام از این ماد‌ها حتی نزدیک به کیفیت و وسعت ماد Long War از کار در نیامد. اخبار بیشتری از ماد‌ Long War 2 در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

در اعلامیه‌ای که این استودیو در وب‌سایت جدید خود منتشر کرده است، به نام‌گذاری جدید خود و پروژه‌های جدیدش که به بازی Xcom ربطی ندارند نیز اشاره‌هایی شده است.

طراح ارشد استودیو Pavonis Interactive، آقای جان لامپکین (John Lumpkin) دلیل تغییر نام استودیو را فراتر رفتن این استودیو از ساختن ماد برای بازی Xcom عنوان کرده و اشاره کرده است که این استودیو در حال کار بر روی بازی‌های کاملا جدید و مستقل از Xcom است و از بازی Terra Invicta که سبک استراتژی و مقابله با هجوم بیگانگان را دارد نام برده است. Long War نیز کماکان به سری بازی‌‌های Xcom متصل خواهد ماند.

همچنین در این وب‌سایت ذکر شده است که بازی جدید Terra Invicta در حال طی کردن مراحل اولیه توسعه در کیک استارتر است. توضیحاتی در این مورد بیان شده است:

بازی Terra Invicta یک بازی استراتژی است که در آن شما وظیفه مقابله با بیگانگان مهاجم را بر عهده خواهید داشت. نیرو‌های بیگانه به منظومه شمسی وارد شده‌اند و در حال تحقیق درباره توان دفاعی زمین و مستقر کردن نیرو‌های تهاجمی خود هستند. گیمر باید دانشمدان، سیاستمداران، فرماندهان و... را از ملل مختلف زمین که در حال حاضر در حال جنگ و دشمنی با یکدیگر هستند را متحد کند و برای جنگ علیه بیگانگان در خارج از مرز‌های زمین آماده کند.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه بازی Terra Invicta و همینطور ماد Long War 2 در دسترس نیست. آیا شما منتظر بازی جدید این استودیو یا ماد Long War 2 هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده