نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

احتمال حضور یکی از شخصیت‌های مهم X-Men در فیلم The New Mutants

آنیا تیلور جوی از حضور یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های مردان ایکس (X-Men) در فیلم The New Mutants خبر داد.

با وجود آن که تولید و فیلمبرداری فیلم مردان ایکس: میوتنت‌های جدید (X-Men: The New Mutants) از بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد، اما تاکنون اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است. تا به امروز حضور هیچ بازیگری به طور رسمی در این فیلم تایید و اعلام نشده است، اما اکنون به نظر می‌رسد جیمز مک‌آووی برای بازی در نقش چارلز اگزاویر/ پروفسور ایکس در فیلم The New Mutants باز خواهد گشت. او پیش از این در سه گانه پیش درآمد X-Men ایفاگر نقش پروفسور ایکس بوده است. آنا تیلور جوی که گفته می‌شود در این فیلم حضور دارد، در مصاحبه اخیر خود احتمال درست بودن این شایعه را قوت بخشیده است. او برای بازی در فیلم اسپلیت (Split) در یک پرسش و پاسخ شرکت کرده و به سوال خبرنگاران پاسخ داده است. از تیلور جوی سوالاتی در مورد حضورش در فیلم The New Mutants و تصاویر مفهومی و انیمیشنی که اخیرا از خرس شیطانی (Demon Bear) منتشر شده، پرسیده شد. به نقل از وب‌سایت ComingSoon، او در جواب گفت:

من این تصاویر انیمیشنی را دیده‌ام و بسیار زیبا و هیجان انگیز بودند. من از طرفداران پروپاقرص این مجموعه هستم و دوست دارم بخشی از آن باشم. من در حال حاضر نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم، اما من دوست دارم که در این فیلم حضور داشته باشم. من فکر می‌کنم که امسال، سال بسیار هیجان انگیزی خواهد بود.

همچنین از تیلور جوی سوالی در مورد مک‌آووی پرسیده شد. این دو بازیگر در فیلم Split هم بازی بوده‌اند و به نظر می‌رسد در فیلم The New Mutants نیز بار دیگر با هم همکاری خواهند کرد. او در ادامه گفت:

منظور من این است که من فکر می‌کنم که مک‌آووی در حال حاضر بخشی از فیلم است و در آن حضور دارد.

X-MEN: FIRST CLASS James McAvoy

کارگردانی فیلم The New Mutants بر عهده جاش بون، کارگردان فیلم خطای ستارگان بخت ما (The Fault in Our Stars)، خواهد بود و  اسکات نویستتر و مایکل اچ. وبر که با بون در فیلم The Fault in Our Stars همکاری داشته‌اند، بر روی فیلمنامه این فیلم کار خواهند کرد. بون با انتشار تویتی در تویتر شخصی خود تایید کرده است که فیلمبرداری و تولید فیلم The New Mutants از می ۲۰۱۷ (اردیبهشت-خرداد ۱۳۹۶) در مونترال کانادا آغاز خواهد شد. طبق شایعات، داستان این فیلم اقتباسی از داستان قدیمی X-Men خواهد بود که در دهه ۸۰ میلادی منتشر شده است. وب‌سایت ComingSoon، داستان این فیلم را یک داستان نوجوانانه و ترسناک توصیف کرده است. سیمون کینبرگ، تهیه کننده مجموعه X-Men، در مصاحبه‌ای گفته بود که فیلم The New Mutants، یک داستان منحصر به فرد و اختصاصی خواهد داشت.

اوایل ماه آذر، کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن دو فیلم جدید و بدون عنوان مارول به تقویم اکران‌ فیلم‌های آینده خود خبر دادبا این حال، این کمپانی نام این دو فیلم را تاکنون فاش نکرده است. دو فیلم جدید مارول کمپانی فاکس به ترتیب در تاریخ‌های ۲ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ اسفند ۱۳۹۶) و ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) به روی پرده خواهند رفت. با این حال، انتظار می‌رود که دو فیلم The New Mutants و ددپول ۲ (Deadpool 2) در این دو تاریخ اکران شوند. علاوه بر این، یک سریال تلویزیونی نیز براساس مجموعه X-Men در دست ساخت است که برایان سینگر، کارگردان چهار قسمت از مجموعه فیلم‌های X-Men، به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده