// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱

پیام رئیس اسکوئر انیکس به مناسبت سال نو

یوسوکه ماتسودا در پیام سال نو خود در مورد اتفاقات سال ۲۰۱۶ میلادی و آینده بازی‌های این کمپانی در سال ۲۰۱۷ میلادی سخن گفته است.

با اینکه چند روزی از فرارسیدن سال نو میلادی می‌گذرد ولی کم و بیش اشخاص مهم صنعت بازی‌های ویدیویی در حال فرستادن بیانیه و پیام‌های تبریک خود هستند. طبق جدیدترین اخبار بازی، یوسوکه ماتسودا، رئیس کمپانی اسکوئر انیکس، در نامه سال نو خود در مورد اتفاقات رخ داده در سال ۲۰۱۶ و همچنین برنامه‌های این کمپانی در سال جدید سخن گفته است.

ماتسودا در نامه خود به این نکته اشاره کرده است که اسکوئر انیکس در سال جدید همچنان با سرعت پیش خواهد رفت و با محتویات جدید هواداران خود را خوشحال خواهد کرد. همچنین وی بار دیگر اعلام کرد که در تاریخ ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۶ (۱۸ دسامبر) رویدادی بمناسبت ۳۰ سالگی فاینال فانتزی برگزار خواهد شد.

من برای همه افراد سالی پر از شادی را آرزو می‌کنم.

سالی پر از فرصت‌های بزرگ در صنعت بازی‌های ویدیویی

سال ۲۰۱۶ میلادی سالی بود که تکنولوژی به صورت چشم گیری پیشرفت کرد و شاهد بودیم که راه‌های خلق سرگرمی گسترش یافت. این پیشرفت‌ها سبب شد تا پتانسیل ساخت محتویات جدید فراهم شود. من انتظار دارم تا این پتانسیل بوجود آمده فرصت‌های بزرگی را برای گروه ما در سال ۲۰۱۷ میلادی خلق کند

۲۰۱۶ میلادی: سال نوآوری‌های تکنولوژیکی

در سال ۲۰۱۶ میلادی فروش گوشی‌های موبایل به ۱/۵ میلیارد دستگاه رسید. بازار مالکیت گوشی‌های موبایل ۶۷ درصد نسبت به قبل در ژاپن رشد داشته است. همانطور که آمار و ارقام نشان می‌دهند، گوشی‌های موبایل دیگر به یکی از وسایل ضرروری در زندگی تبدیل شده و به صورت روزمره و ثابت در حال استفاده از آن‌ها هستیم. همچنین گوشی‌های موبایل در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم گیمینگ همه کاره نیز هستند. از طرفی کنسول پلی‌استیشن 4 توانست از مرز ۵۰ میلیون دستگاه عبور کند و رکوردی جدید در تاریخ فروش کنسول‌ها بنام خود ثبت کرد. همچنین ایکس‌باکس وان نیز با رشد فروش مواجه شد و مخصوصا در آمریکا شمالی توانست فروش خوبی را تجربه کند.

جدای از این موارد، در سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد طلوع تکنولوژی‌هایی در زمینه واقعیت مجازی و واقعیت افزود بودیم. جایی که هدست‌های واقعیت مجازی عرضه شدند تا تجربه‌ای جدید در دنیای گیمینگ را برای مخاطبین خود به ارمغان بیاورند. همچنین در سال ۲۰۱۶ شاهد آی‌پی‌های جدیدی بودیم که بواسطه نوآوری و تکنولوژی‌هایی که در آن‌ها استفاده شده بود، توانستند تجربیاتی جدید و ارزشمند را برای مخاطبین بوجود بیاورند.

تیم توسعه دهنده ما نیز در سالی که گذشت محتویات غنی را وارد بازار کرد. همچنان به پیشرفت خود در سال جاری ادامه خواهیم داد و در حال جست و جو و تحقیق هستیم تا بتوانیم تجربیاتی در زمینه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزودی نیز در اختیار کاربران خود قرار بدهیم. در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز شاهد رویداد مربوط به فاینال فانتزی به مناسبت ۳۰ سالگی این مجموعه هستیم. رویدادی که پر از خبرهای خوب و لحظات هیجان انگیز برای مخاطبان این مجموعه است.

یوسوکه ماتسودا، رئیس کمپانی اسکوئر انیکس


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده