// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

رییس استودیو سازنده Halo از خلق نوآوری بدون دور شدن از ریشه ها می گوید

بانی راس در جدیدترین گفت و گوی خود در مورد خلق نوآوری بدون جدا شدن از ریشه و هسته مجموعه Halo سخن گفته است.

در جدیدترین اخبار بازی، بانی راس، رئیس استودیو ۳۴۳ اینداستریز، در گفت و گوی جدید خود به این نکته اشاره کرده است که آن‌ها قصد دارند با ساخت بازی‌های خود هم مخاطبان قدیمی مجموعه را راضی نگه دارند و هم مخاطبین جدیدی برای بازی جذب کنند. وی بر این عقیده است که تیم سازنده تمام تلاش خود را می‌کند که هسته و ریشه مجموعه Halo با تمام نوآوری‌های آینده، دست نخورده باقی بماند.

بانی راس در این باره می‌گوید:

زمانی که ما در حال پیدا کردن راهی هستیم که نوآوری‌هایی را به این بازی اضافه کنیم، دقت لازم را نیز انجام می‌دهیم تا از ریشه این بازی جدا نشویم. طرفداران قلب و روح ما هستند و این دنیا را برای آن‌ها خلق کرده‌ایم. قطعا به بازخوردهایشان گوش خواهیم کرد.

وی در ادامه به این نکته اشاره کرده است که نظرات کاربران در مورد شخصیت‌ها و داستان این مجموعه برای وی دلگرم کننده است. مخصوصا نظرات مربوط به آتریوکس، رهبر جدید Bruteها در بازی Halo Wars 2. همچنین از بانی راس پرسیده شد که آیا نگران تحمیل شدن نظرات گروه کوچکی از مخاطبان بواسطه شبکه‌های اجتماعی بر روی بخش‌های مختلف بازی هست یا نه.

وی در این باره می‌گوید:

در این مورد باید به تمامی طرفداران اطمینان دهیم که نظراتشان در ساخت و بهتر شدن این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد و قرار نیست ما فقط تحت تاثیر یک گروه خاص قرار بگیریم. آن‌ها نیروی حیاتی کاری هستند که ما در حال انجام آن بوده و اگر شما هوای هواداران خود را نداشته باشید، با گسترش مخاطبان خود به مشکل برخواهید خورد. این گفته بدین معناست که می‌بایست یک تعادل بین بازخوردهای کاربران و هدفی که در نظر دارید پیدا کرده و آن را در دستور کار قرار دهید.

من فکر می‌کنم شبکه‌های اجتماعی شناسایی مشکلات گیم‌پلی را هم آسان و هم سخت می‌کنند. اینکه بازخوردهای زیادی داشته باشید واقعا نعمت است ولی از طرفی برای استخراج داده‌ها و نظرات مهم از این بازخوردها می‌بایست وقت و هزینه بیشتری را صرف کنید. اینکه تمامی آن‌ها را کنار هم چیده و به یک نتیجه کلی برسید، واقعا چالش بزرگی است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده