// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

عرضه بازی های بیشتر از طریق Backward Compatibility برای ایکس باکس وان طی هفته جاری

به تازگی مشخص شده که ورود بازی‌های بیشتر به لیست Backward Compatibility ایکس‌باکس وان از این هفته‌ از سر گرفته خواهد شد.

می‌توان یکی از موارد خوب در فروش محصولات مربوط به ایکس‌باکس وان را بازی‌های ایکس‌باکس 360 دانست که به واسطه‌ی قابلیت Backward Compatibility بر روی این کنسول نیز قابل بازی می‌شوند. در ابتدا این بازی‌ها در گروه‌های متعدد به این قابلیت تجهیز می‌شدند و کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانستند آنها را اجرا کنند. اما پس از آن کمپانی مایکروسافت روال کار را تغییر داد و بازی‌های جدید را هنگام آماده شدن به این لیست اضافه می‌کرد که معمولا در هر سه‌شنبه یا پنج‌شنبه انجام می‌گرفت. این روند تا رسیدن به تعطیلات سال نو میلادی به همین شکل ادامه داشت و در این زمان وقفه‌ی کوتاهی ایجاد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شده شده از این هفته‌ قرار است روند پیشین ادامه پیدا کند.

اگر شما نیز منتظر ورود بازی‌های بیشتری به این لیست بوده‌اید، می‌توانید از اواسط این هفته‌ منتظر اخبار مربوط به آن باشید. طبق معمول نیز شایعاتی مبنی بر اضافه شدن برخی بازی‌های خاص به این لیست بر سر زبان‌هاست که البته در پاسخ به این شایعات بیل استیل‌ول، یکی از مسئولان اصلی پلتفرم ایکس‌باکس، این‌چنین گفته که:

قرار است از این هفته‌ روند اضافه کردن بازی‌های جدید به لیست Backward Compatibility را از سر بگیریم. در این راستا شایعاتی نیز بر سر زبان‌ها افتاده که هیچ‌یک از آنها حقیقت ندارند!

علاوه بر این خبر، فیل اسپنسر نیز اعلام کرده که ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۱۷ ماه بسیار خوبی از نظر اضافه شدن بازی‌های جدید به این لیست است و ما می‌توانیم خوشحال باشیم و صبر کنیم که ببینیم چه بازی‌هایی قرار است از این طریق برای ایکس‌باکس وان عرضه شوند.

شما دوست دارید چه بازی به این لیست اضافه شود؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده