نویسنده: اردوان جلیلی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

سرورهای بازی EverQuest Landmark به زودی برای همیشه خاموش خواهند شد

ماه میلادی آینده سرور‌های بازی EverQuest Landmark برای همیشه خاموش خواهند شد. به نظر می‌رسد که ادامه‌ای نیز برای این بازی ساخته نخواهد شد.

بعد از لغو شدن بازی EverQuest Next در سال گذشته‌‌، به نظر می‌رسد که دیگر ادامه‌ای برای این بازی ساخته نخواهد شد. دی‌بریک گیمیز، در این هفته اعلام کرد که سرور‌های بازی EverQuest Landmark در تاریخ ۳ اسفند برای همیشه خاموش خواهند شد. این کمپانی در پستی در وبلاگ خود نوشت:

ما بسیار قدردان و سپاسگزار شما از این همه وقت و انرژی که صرف این بازی کرده‌اید هستیم.

everquest landmark

این بازی دیگر برای فروش موجود نیست ولی کسانی که در گذشته اقدام به خرید این بازی کرده‌اند می‌توانند در بخش آفلاین به بازی خود ادامه دهند، اگرچه که خرید‌های درون برنامه‌ای دیگر از این بازی حذف شده است. قیمت بقیه آیتم‌ها به ۱ واحد پولی دی‌بریک (واحد پولی کمپانی دی‌بریک که برای محصولات مختلفش از آن استفاده می‌کند) کاهش یافته است. شما مجبور نیستید که تمام پول خود را خرج این بازی کنید چرا که از این واحد پولی می‌توانید در دیگر بازی‌های ساخته شده این کمپانی استفاده کنید.

دی‌بریک در متنی اعلام کرد که کد و سورس این بازی را نگه خواهد داشت، در نتیجه طرفدارانی که امید داشتند این بازی به کمپانی دیگری سپرده شود و ادامه پیدا کند یا توسط بعضی از طرفدارانِ سرور‌های جدید جایگزین قبلی شوند نا‌امید خواهند شد چرا که این احتمالات دیگر اتفاق نخواهند افتاد. گیمر‌هایی که سوالی در مورد این شرایط دارند می‌توانند از این لینک سوالات خود را مطرح کنند تا دی‌بریک به آن‌ها پاسخ دهد.

بازی EverQuest Landmark قرار بود که مکمل بازی Everquest Next باشد، به این صورت که امکان ساخت و انتقال بعضی از آیتم‌ها را به این بازی فراهم کند، که قابلیت بسیار جالبی هم به نظر می‌رسید. از دیگر بازی‌های این کمپانی می‌توان به  H1Z1: King of the Kill ،H1Z1: Just Survive ،PlanetSide 2 و  DC Universe Online اشاره کرد.

آیا شما هم یکی از طرفداران این بازی هستید و با شنیدن این خبر ناراحت شده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده