// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

نسخه پلی استیشن 4 بازی The Turing Test اوایل بهمن عرضه می شود

اسکوئر انیکس و بالک‌هد اینتراکتیو از انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی The Turing Test خبر داده‌اند.

امروز اسکوئرانیکس و استودیوی بالک‌هد اینتراکتیو (Bulkhead Interactive)، از عرضه‌ی The Turing Test، بازی ماجراجویی اول شخص پازل برروی پلی‌استیشن 4 خبر داده‌اند. این بازی در تاریخ ۲۳ ژانویه (۴ بهمن) به صورت دیجیتالی و از طریق خرده‌فروش‌ها با قیمت ۱۹/۹۹ دلار عرضه می‌شود.

The Turing Test نخستین بار در سال ۲۰۱۶ برروی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر شده بود که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پازل در سال ۲۰۱۶ مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

در این بازی داستان اوا تورینگ، یک فضانورد را دنبال می‌کنیم که با کمک یک هوش مصنوعی به نام Tom برای یافتن حقیقت ماجرای پشت گم شدن خدمه ایستگاه بین‌المللی فضانوری وارد اروپا، یکی از قمرهای سیاره‌ی مشتری می‌شود. در این بازی اول شخص باید با استفاده از ابزار کنترل انرژی معماهای مختلفی را حل کنید که تنها انسان قادر به حل آنها است. بازی با الهام از آزمون تورینگ، یکی از آزمون‌های شناخته شده برای تشخیص انسان از ربات ساخته شده است. صداگذاری شخصیت‌ها به ویژه تام، با هنرمندی جیمز فالکنر، هنرپیشه نقش رندلی تارلی در سریال Game of Thrones و ایوا، با هنرمندی ماری وستبروک، صداپیشه شخصیت سرجن جکسو در بازی Star Wars: The Old Republic از نقاط قوت بازی محسوب می‌شد.

داستان چندلایه و مبتنی برمقالات علمی، گرافیک هنری زیبا، گیم‌پلی روان و سرگرم کننده و ارزش تکرار بالا برای درک بهتر داستان پیرامون هر شخصیت از جمله ویژگی‌های ساخته‌ی بالک‌هد اینتراکتتو است. البته بازی بر روی رایانه‌های شخصی دارای برخی ایرادات جزئی در بارگذاری بافت‌ها، حذف ناگهانی سلاح و معماهای عمدتا ساده برای یک بازی مبنی بر پازل بود. بازی The Turing Test در بررسی زومجی امتیاز ۷/۵ را کسب کرده است. این بازی از بسیاری جهات شبیه به بازی Portal ساخته‌ی کمپانی ولو است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده