// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

دومین رویداد ویدیویی نینتندو سوییچ عصر ۲۴ دی ماه پخش می شود

نینتندو تایید کرده است که بعد از رویداد خبری ۲۴ دی‌ماه ویدیوی ویژه‌ای را برای نمایش بازی‌های نینتندو سوییچ پخش می‌کند.

ساعتی بعد از اتمام رویداد خبری نینتندو سوییچ در صبح روز ۲۴ دی‌ماه، یک ویدیوی اختصاصی برای نمایش کنسول و برخی از بازی‌ها پخش خواهد شد. نینتندو امروز تایید کرده است که رویداد زنده‌ی Treehouse را در بعد از ظهر جمعه، ۲۴ دی‌ماه پخش می‌کند. این رویداد در روز جمعه ۲۴ دی‌ماه ساعت ۱۸:۰۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد. نینتندو اعلام کرده است که این رویداد «نگاهی عمیق به بازی‌های آینده»‌ می‌اندازد که در رویداد صبح جمعه رونمایی شده‌اند. همگان قادر به تماشای زنده‌ی رویداد از طریق یوتیوب و توییچ خواهند بود.

رویداد اول Nintendo Switch در صبح جمعه ۲۴ دی‌ماه ساعت ۷:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود. نینتندو قرار است در جریان این رویداد از قیمت و لیست بازی‌های روز انتشار سوییچ رونمایی کند. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود تا در جریان رویداد فوق تاریخ عرضه‌ی رسمی دستگاه مشخص شود. زومجی با انتشار تازه‌ترین اخبار به سرعت آن را با شما به اشتراک می‌گذارد.

اوایل امروز،‌ گزارشی مبنی بر عرضه‌ی همزمان بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و کنسول نینتندو سوییچ در ماه مارس منتشر شد. این برخلاف شایعاتی است که پیش از این مبنی بر دیرتر عرضه‌ شدن بازی زلدا به گوش می‌رسید. این بازی مورد انتظار نقش‌آفرینی علاوه بر سوییچ برای Wii U نیز عرضه خواهد شد.

تاکنون عرضه‌ی برخی بازی‌ها از جمله Breath of the Wild ،Just Dance 2017 ،Dragon Quest XI و یک بازی رونمایی نشده از Sonic برای کنسول سوییچ تایید شده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده