// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳

بازی Smite Rivals معرفی شد

کمپانی های‌ رز بازی Smite Rivals را برای رایانه‌های شخصی و پلتفرم موبایل معرفی کرد.

در جریان رویداد Hi-Rez Expo، کمپانی های رز، سازنده و ناشر بازی Smite، بازی رایگان خود را معرفی کرد. Smite Rivals جدیدترین بازی این کمپانی در سبک کارت بازی است که برای رایانه‌های شخصی و پلتفرم موبایل عرضه خواهد شد.

در Smite Rivals که دارای شخصیت‌های بازی اصلی است، بازیکنان پس از انتخاب خدای مورد نظر میز مبارزه خود را آماده کرده و به مبارزه کردن با حریفان می‌پردازند. هر بازیکن می‌تواند بواسطه کارت‌های خود از سه جهت مختلف به حریف حمله کرده و Towerهای مربوطه را از بین ببرد. سپس پس از بین بردن یکی از Towerها می‌توانید سریعا به خدای حریف حمله کرده و پیروز میدان شوید.

همچنین در این رویداد کمپانی های رز اعلام کرد که از این پس Smite دارای مسابقات قهرمانی جهانی خواهد بود و بازی Paladins نیز دارای مسابقات مخصوص به خود بنام Paladins Imitational Tournament خواهد بود. بازی Smite Rivals اولین بازی نیست که این کمپانی بر روی پلتفرم موبایل عرضه می‌کند و سال پیش شاهد عرضه شدن بازی Jetpack Fighter از سوی این کمپانی برای گوشی‌های موبایل بودیم. همچنین اگر علاقه مند به ثبت نام در بتا محدود این بازی هستید، می‌توانید از اینجا اقدام به ثبت نام کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده