نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

انتشار اولین تصویر شخصیت زردان با بازی برایان کرانستون در فیلم Power Rangers

کمپانی لاینزگیت اولین تصویر شخصیت زردان (Zordan) با بازی برایان کرانستون را در فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) منتشر کرد.

فیلم Power Rangers، یکی از فیلم‌های مورد انتظار سه ماهه نخست اول سال ۲۰۱۷ میلادی است. این فیلم در اصل بازسازی سریال Mighty Morphin Power Rangers است که شاهد بازگشت بسیاری از شخصیت‌های اصلی این مجموعه در نسخه سینمایی آن هستیم. از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به شخصیت شرور و منفی ریتا رپولسا با بازی الیزابت بنکس، اشاره کرد. او یک شکارچی فضایی و همچنین یکی از معروف‌ترین دشمنان گروه پاور رنجرز است. با این حال، تغییراتی در ظاهر او نسبت به نسخه اصلی داده شده است، اما بودجه پایین فیلم موجب شده که طراحی لباس و شخصیت‌های گروه Putty Patrollers که به ریتا در شکار رنجرها کمک می‌کنند، به خوبی شخصیت ریتا در این فیلم نباشد.

طراحی لباس اعضای گروه رنجرها نیز نسبت به نسخه اصلی کاملا متفاوت است و لباس این شخصیت‌ها شباهت زیادی به شخصیت مرد آهنی (Iron Man) دارد. در فیلم Power Rangers شاهد حضور شخصیت زردان که متحد و مربی گروه رنجرها است، نیز هستیم که نقش او را برایان کرانستون می‌کند. با این وجود تاکنون تصویری رسمی از شخصیت زردان در این فیلم منتشر نشده است. حال در حاشیه معرفی نسخه واقعیت مجازی فیلم Power Rangers در شهر لاس وگاس آمریکا، اولین تصویر از شخصیت زردان نیز منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Power Rangers: First Look at Bryan Cranston as Zordon

زردان هزاران سال قبل از اتفاقات سریال Mighty Morphin Power Rangers، توانسته بود ریتا را شکست بدهد و او را زندانی کند. ریتا سال‌ها بعد از زندان فرار می‌کند و تصمیم می‌گیرد انتقام خود از زردان را از گروه رنجرها بگیرد. علاوه بر کرانستون و بنکس، دیکر مونتگمری در نقش رنجر قرمز، نائومی اسکات در نقش رنجر صورتی، بکی جی در نقش رنجر زرد، آر جی سایلر در نقش رنجر آبی و لودی لین در نقش رنجر سیاه اعضای تیم نوجوان Power Rangers را در این فیلم تشکیل می‌دهند، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. کارگردانی فیلم Power Rangers بر عهده دین ایزرالیت، کارگردان فیلم پروژه آلماناک (Project Almanac) بوده است. جان گاتینس، نویسنده فیلم‌هایی چون پرواز (Flight) و فولاد اصل (Real Steel)، نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده است.

فیلم Power Rangers قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۴ فروردین ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده