// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

حذف بازی TMNT: Mutants in Manhattan از فروشگا‌ه‌ های دیجیتالی

پس از گذشت کمتر از یک سال از انتشار بازی TMNT: Mutants in Manhattan ، نسخه دیجیتالی این بازی دیگر به فروش نمی‌رسد.

نسخه دیجیتالی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan که توسط استودیو پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) ساخته شده، دیگر در صفحات مجازی به فروش نمی‌رسد. بعد از گذشت ۸ ماه از انتشار بازی مذکور به نظر می‌رسد نسخه دیجیتالی این بازی در دسترس نیست.

بازی TMNT: Mutants in Manhattan در تاریخ ۲۴ خرداد ماه ( ۲۴ می، ۲۰۱۶) برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه شد. در حال حاضر بازی مذکور دیگر در فهرست فروشگا‌های دیجیتالی همچون پلی‌استیشن استور، استیم و ایکس‌باکس گیمز استور در دسترس نیست. همینطور نسخه فیزیکی بازی TMNT در فروشگاه‌های هامبل‌ استور و آمازون نیز موجود نیست، البته تعدادی از نسخه‌های فیزیکی این بازی در دسترس خرده‌فروشان است.

هنوز دلیل اصلی حذف این بازی از فروشگا‌های دیجیتالی مشخص نشده است. در آن سو چندی پیش نیز دو بازی کمپانی اکتیویژن (Activision) بازی Amazing Spider Man و Amazing Spider Man 2 نیز از فهرست فروشگا‌های دیجیتالی نیز حذف شده‌اند. در سال ۲۰۱۴ نیز شاهد حذف بازی Deadpool که توسط کمپانی اکتیویژن منتشر شده بود نیز بعد از گذشت چندین ماه از فروشگا‌ها حذف شد.

البته قابل ذکر است که بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan پس از انتشار با امتیازات بسیار پایینی همراه بوده شاهد نقد و بررسی‌های منفی بوده‌ایم.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده