نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

اینفوگرافی مسابقه نبرد کاراکترهای زومجی

مسابقه نبرد کاراکتر‌های زومجی امشب به پایان رسید و حال می‌توانید اطلاعات جالبی از آن را در قالب یک اینفوگرافی مشاهده کنید.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سایت زومجی طی هفته‌های اخیر، بدون شک مسابقه نبرد کاراکتر‌ها بود؛ مسابقه‌ای که از تاریخ ۱۴ آذر و با تقابل بین بایونتا و الیزابت آغاز شد و تا به امروز یعنی پنج‌شنبه ۱۶ دی نیز ادامه داشت و در نهایت با قهرمانی کریتوس، شخصیت محبوب سری بازی‌های God of War به پایان رسید.

این مسابقه به لطف شرکت شما کاربران عزیز جذابیت بسیار زیادی داشت و آمار جالبی نیز در طول آن ثبت شد که تصمیم گرفتیم به مناسبت به پایان رسیدن مسابقه، این آمار را در قالب یک اینفوگرافی با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه می‌توانید این اینفوگرافی را مشاهده کنید:

مسابقه نبرد کاراکترها

همان‌طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، کریتوس به عنوان قهرمان مسابقه محبوب‌ترین کاراکتر این نبرد بود. همچنین دو مسابقه‌ای که بیش‌ترین تعداد رای و کامنت را نیز داشتند، به این شخصیت و تقابل‌هایش به ترتیب به شاهزاده پارسی و بتمن مربوط می‌شوند. حساس‌ترین نبرد این دوره از مسابقه، تقابل شاهزاده پارسی و مامور 47 در مسابقه نیمه نهایی بود که در نهایت کاراکتر اصلی سری بازی‌های هیتمن با اختلاف ۹۰ رای توانست به پیروزی رسیده و به فینال برسد.

همچنین در پایان این مسابقه جناب آقای یوسف کامرانی هم به عنوان کاربر فعال و خوش‌ذوق این دوره از نبرد کاراکتر‌های زومجی، برگزیده شد. از همکاری و مشارکت تک تک شما عزیزان سپاسگزاریم و امیدواریم در آینده نیز مسابقه‌های مشابهی را شاهد باشیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده