نویسنده: اردوان جلیلی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۹

اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان Starbound منتشر شد

توسعه دهندگان بازی Starbound در حال کار بر روی بازی جدید خود هستند. این بازی که شباهت‌هایی به Advance wars و Fire Emblem دارد هنوز به طور رسمی معرفی نشده است.

 چاکلفیش گیمز (Chucklefish Games)، توسعه دهنده بازی Starbound بار دیگر اطلاعاتی از بازی‌ای که قبلا هم درموردش صحبت کرده بود منتشر کرد. این بازی هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. این پروژه که هنوز نامی هم ندارد توسط مدیر اجرایی شرکت و طراح آن فین برایس به عنوان ترکیبی از دو بازی Advance wars و Fire Emblem معرفی شده است.

این خبر خیلی خوبی است و چشم انداز روشنی را از آینده نشان می‌دهد چرا که اینتلیجنت سیستمز (Intelligent Systems) که سازنده هر دو بازی Advance wars و Fire Emblem است اخیرا فعالیت خیلی کمی داشته است. برایس در ابتدا یک عکس را از این بازی که قبلا هم منتشر شده بود نمایش داد و توضیح داد که شرکتش این پروژه را از ماه آگوست سال گذشته دنبال می‌کرده است. به نظر می‌رسد که این پروژه با گذشت چهار ماه هنوز در حال ادامه دادن به راه خود است.

chucklefish

برایس امروز در توییتر خود نوشت که:

چاکلفیش گیمز در حال کار بر روی دو بازی جدید است و به پشتیبانی Starbound نیز ادامه می‌دهد. زمان زیادی تا انتشار اطلاعات بسته الحاقی Starbound باقی نمانده!

این پست مدتی بعد از پست قبلی‌اش در توییتر منتشر شد که در آن به بازگشت چاکلفیش اشاره و عکس بالا را هم به همراه آن منتشر کرده بود.

اما اولین پستی که در این مورد منتشر شد مربوط به یک ماه قبل است که در آن با انتشار ویدیویی به طراحی مراحل بازی اشاره شد و شباهت بسیار زیادش به بازی Advance wars غیر قابل انکار بود.

بدون تایید رسمی این شرکت، هنوز مشخص نیست که چه زمانی این بازی به دست ما می‌رسد. برایس در پست توییتر خود که در آگوست منتشر کرد، به این مطلب اشاره کرده بود که این بازی برای کامپیوتر‌های شخصی در نظر گرفته شده و همچنین دارای بخش مولتی پلیر نیز هست. در هر حال اگر اطلاعات جدیدی منتشر شود ما آن‌ها را پوشش خواهیم داد.

آیا شما منتظر معرفی این بازی جدید هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده