نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Reigns 2 رسما معرفی شد

پس از موفقیت‌های بازی موبایل Reigns، سازنده این اثر رسما ساخت دنباله آن را هم تایید کرد.

یکی از بازی‌های اندروید و آیفون بسیار موفق سال ۲۰۱۶ را می‌توان Reigns دانست که برای پی‌سی نیز عرضه شد. این بازی که توسط استودیو Nerial ساخته شده بود، توانست بازخورد‌های بسیار مثبت گیمر‌ها و منتقدین را کسب کند و اکثر سایت‌های بزرگ بازی و سرگرمی نیز آن را در بین بازی‌های برتر ۲۰۱۶ لیست کردند.

حال استودیو نریال اعلام کرده که پیرو موفقیت‌های این بازی، ابتدا قصد دارد یک بسته الحاقی رایگان برای آن در ماه میلادی آینده عرضه کنند و پس از آن هم کار روی دنباله این بازی را با نام Reigns 2 آغاز خواهند کرد.

در حالی که در نسخه اول بازی گیمر در نقش پادشاه کشور قرار می‌گرفت، سازندگان برای ایجاد تنوع در نسخه دوم، قصد دارند تا گیمر را در نقش ملکه مملکت قرار دهند. درست است که ملکه‌ها هرگز نقش تعیین‌کننده‌ای مانند پادشاهان نخواهند داشت، ولی اگر گریزی به تاریخ بزنیم، متوجه خواهیم شد که در بسیاری از تصمیم‌های مهم پادشاه‌ها، ملکه نیز نقشی داشته است و حال نریال قصد دارد تا گیمر را در چنین جایگاهی در نسخه دوم بازی Reigns قرار دهد.

نسخه دوم بازی Reigns هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و سازندگان هم فعلا در حال کار روی بسته الحاقی قسمت اول هستند که به صورت رایگان عرضه خواهد شد. نسخه اول Reigns علاوه بر اینکه در بین بهترین بازی‌های سال موبایل از دید زومجی قرار گرفته، توانست در بررسی ما هم نمره عالی ۹ را دریافت کند. میثم خلیل‌زاده در بخشی از نقد خود نوشت:

سازنده بازی با Reigns در کنار یک گیم‌پلی ساده توانسته یک بازی کارتی متن محور را با داستانی چندلایه به بازیکنان ارائه کند. هر چند این بازی می‌توانست ویژگی‌های گیم‌پلی دیگری مانند دوئل یا بازی با تاس را برای تنوع بیشتر در بازی قرار دهد با این حال، وجود تنوع در شخصیت‌ها و رازهای پنهان فراوان برای کشف توسط بازیکنان، Reigns را به یکی از ارزشمندترین بازی‌های موبایل ۲۰۱۶ تبدیل می‌کند.

دانلود بازی اندروید Reigns از گوگل پلی استور | دانلود بازی آیفون Reigns از اپ استور اپل


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده