// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

سه بازی دیگر به سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شدند

شرکت مایکروسافت خبر از اضافه شدن سه بازی Stuntman: Ignition، ‌Mad Tracks و Juju به سرویس Backward Compatibility داد.

از آغاز سال میلادی تاکنون فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان با پیشرفت خوبی همراه بوده است و تاکنون ۱۵ بازی را در طی یک ماه در خود جای داده است. حال در جدیدترین اخبار بازی مایکروسافت اعلام کرد که سه بازی دیگر به این سرویس راه پیدا کرده است.

مِیجر نِلسون، برنامه نویس ایکس‌باکس لایو، امروز در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که سه بازی Stuntman: Ignition، ‌Mad Tracks و Juju به این سرویس راه پیدا کردند. کاربرانی که هر کدام از این بازی‌ها را بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 در اختیار دارند، می‌توانند نام آن‌ها را در قسمت Library در ایکس‌باکس وان مشاهده کنند. در صورتی هم که این بازی‌ها را ندارید، می‌توانید از لینک‌های پایین برای خرید‌شان اقدام کنید:

بازی Juju با قیمت ۱۵ دلار با حجم ۱.۷۵ گیگابایت

بازی Mad Tracks با قیمت ۱۰ دلار با حجم ۴۵ مگابایت

بازی Stuntman: Ignition با قیمت ۱۵ دلار با حجم ۵.۵۳ گیگابایت

همچنین چندی پیش بازی‌های Alice: Madness Returns، Battlefield 3  و Battlefield: Bad Company 2 به همراه بازی Shadow of the Damend از طریق این سیستم در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان قرار گرفت.

هم اکنون ۳۰۰ بازی کنسول ایکس‌باکس 360 از طریق سرویس Backward Compatibility به کنسول ایکس‌باکس وان راه پیدا کرده است. اینجا می‌توانید فهرست این بازی‌ها را مشاهده کنید.

همچنین چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو (Project Scorpio) قابلیت اجرای بازی‌های ایکس باکس 360 را از طریق سرویس Backward Compatibility دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده