نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

فیلمنامه فیلم Splinter Cell به زودی برای تام هاردی ارسال می‌شود

فیلمنامه فیلم Splinter Cell آماده شده و به زودی برای بازیگر نقش سم فیشر یعنی تام هاردی (Tom Hardy) ارسال خواهد شد.

یکی از تولیدکنندگان فیلم در دست ساخت Splinter Cell به تازگی اطلاعات جدیدی از وضعیت پروژه را منتشر کرده و در مورد علاقه فراوان تام هاردی برای بازی در نقش سم فیشر گفته است.

در مورد وضعیت پروژه، باسیل اواناک (Basil Iwanyk) در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Collider گفت که فیلمنامه آماده است و به زودی برای هاردی فرستاده خواهد شد. در صورتی که او موافقت کند (او قبلا نظراتی در رابطه با پیش نویس اولیه فیلمنامه ارسال کرده است)، امسال مراحل تولید فیلم به صورت جدی آغاز خواهد شد. اواناک اضافه کرد که فیلمنامه ارسال شده کمی طولانی است، اما بهترین موردی است که تاکنون برای تام هاردی ارسال شده است.

همچنین در این مصاحبه، اواناک گفت که فیلم Splinter Cell پتانسیل ارایه عملکرد بهتری در باکس آفیس نسبت به فیلم Assassin's Creed با بازی مایکل فسبندر (Michael Fassbender) را خواهد داشت، فیلمی که در سرتاسر جهان ۲۱۰ میلیون دلار فروخت. اواناک دلیل این ادعا را قصد تولیدکنندگان جهت گسترش پیش زمینه داستانی بازی بیان کرد. به جای اینکه فیلم قرار باشد داستان یکی از بازی‌های مجموعه را بازگو کند، فیلم Splinter Cell یک فیلم اکشن خواهد بود که مردم حتی اگر بازی‌های مجموعه را نشناسند هم می‌توانند از آن لذت ببرند. اواناک می‌گوید:

خب چالش جذاب ساختن Splinter Cell این بود که ما این IP را بدون یک پیش زمینه داستانی بسیار دقیق نداشتیم. این موجب شد که ما بتوانیم جهان خود را بسازیم و شخصیت‌ها را کامل و تقویت کنیم. فکر نکنم فیلم ما مثل فیلمی باشد که انگار از داخل یک بازی ویدیویی در آمده است، فکر کنم به نوعی یک فیلم اکشن و باحال تام هاردی باشد، چیزی که ما می‌خواهیم.

همچنین اواناک بعید می‌داند که فیلم درجه سنی R دریافت کند و بجای آن یک فیلم درجه سنی PG-13 خواهیم داشت. جزئیات داستانی فیلم هنوز مشخص نشده‌اند، اما اواناک گفت که احتمالا از هیچ رویداد واقعی الهام گرفته نشده است. همچنین، لحن کلی فیلم مثل فیلم‌های جیمز باند و جیسون بورن نخواهد بود، بلکه فیلم Splinter Cell تلاش میکند متفاوت باشد. اواناک در این باره گفت:

چه جهانی است که هنوز ندیده‌ایم؟ چه مکانی از جهان و درگیری است که مدت‌هاست در فیلم‌ها به آن نپرداخته‌ایم، تا احساس تازگی بدهد؟

و اما در نهایت اواناک گفت که تام هاردی خودش گیمر است و دوستانی زیادی در نیروهای ویژه دارد. اواناک گفت:

او واقعا خیلی خیلی بدجور دوست دارد که در نقش سم فیشر بازی کند.

هنوز تاریخ انتشار و بازیگران دیگر فیلم Splinter Cell اعلام نشده‌اند. داگ لیمن (Doug Liman)، کارگردان فیلم The Bourne Identity زمانی قرار بود که نقش کارگردان فیلم را برعهده داشته باشد، اما از آن موقع خبری جدیدی در این رابطه منتشر نشده است. در حالی که هنوز این فیلم اکران نشده ، ساخت ادامه آن در دستور کار قرار دارد. آخرین نسخه از مجموعه Sprinter Cell یعنی بازی Splinter Cell: Blacklist در سال ۲۰۱۳ منتشر شد.

یوبیسافت به تازگی تمرکز فراوانی روی جهان سینما گذاشته و در حال ساخت فیلمی برمبنای بازی The Division است که جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و جسیکا چاستین (Jessica Chastain) در آن ایفای نقش خواهند کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده