// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

تریلر جدید بازی The Wild Eight منتشر شد

استودیو فنتستیک تریلر جدیدی از بازی سبک بقا The Wild Eight منتشر کرد.

در جدیدیترین اخبار بازی استودیو فنتستیک (Fntastic) که در گذشته با نام ایت پوینتز (Eight Points) شناخته می‌شد، تریلر جدیدی برای بازی حالت بقا The Wild Eight منتشر کرد. بازی The Wild Eight قرار است در تاریخ ۲۰ بهمن ماه (۸ فوریه) از طریق سیستم پیش از موعد (Early Access) استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. همچنین فنتستیک اعلام کرد که بازی مذکور در تاریخی نامعلوم به پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان راه پیدا خواهد کرد.

استودیو فنتستیک چندی پیش تاریخ عرضه نسخه Early Access بازی The Wild Eight را مشخص کرد و حال با انتشار تریلری نمایی کلی از بازی را به تصویر می‌کشد.اگر برای اولین بار است که نام بازی The Wild Eight‌ به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید چکیده‌ای از ویژگی‌ها و داستان این باز را مطالعه کنید.

داستان این بازی با سقوط هواپیمایی در کوهستان‌ آلاسکا شروع می‌شود. هشت نفر از بازماندگان این فاجعه خود را در دنیای سرد و وحشی این بازی پیدا می‌کنند و برای زنده ماندن می‌جنگند. شما باید در دنیای این بازی به کشف معمای مرموز سقوط هواپیما بپردازید و در کوهستان‌های یخ‌بندان ساختمان‌ها و آزمایشگاه‌های متروکه در دنیای این بازی را جستجو کنید. دوستان خود را به این بازی دعوت کنید و با همکاری آنها تمام تلاش خود صرف زنده ماندن کنید، با  آتش بدنتان را در شب‌ها گرم کنید، از طوفا‌ن‌های سنگین در امان بمانید و آذوقه خود را با دوستانتان تقسیم کنید. به جستجوی آیتم‌های گوناگون بروید و با استفاده از آنها برای خود ابزار و سلاح بسازید تا از حیوانات وحشی این دنیا در امان بمانید، هر چند شاید موجوداتی به جز حیوانات وحشی گریبانگیر شما شوند.

پس از انتشار بازی The Wild Eight در سیستم Early Access، این بازی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را دانلود و تماشا کنید.

|

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده