نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی اندروید و آیفون Ninja Spinki؛ بازی جدید سازنده Flappy Bird

بازی اندروید و آیفون Ninja Spinki اثر جدید سازنده‌ی Flappy Bird است که دوباره شماره معتاد خود خواهد کرد.

زمانی که بازی موبایل فلپی برد منتشر شد، جر و بحث بسیاری در دنیای بازی‌های موبایل شکل گرفت. یک بازی بسیار ساده، اما به شدت اعتیارآور که با درجه سختی بالای خود ساعت‌ها گیمرهای موبایل را مشغول کرده بود. سازنده‌ی ویتنامی بازی مدتی بعد Swing Copters را منتشر کرد که ساختاری مشابه فلپی برد داشت و به همان اندازه دیوانه‌کننده بود. او حالا با یک بازی دیگر برگشته که ساختار متفاوتی دارد اما همچنان در همان حال و هوای دو اثر قبلی است و می‌تواند به عنوان یک بازی ساده، مدت‌ها سرگرمتان کند. در بازی اندروید و آیفون Ninja Spinki سی چالش مختلف وجود دارد که هرکدام مثل یک مینی‌گیم می‌مانند و به مرور دشوارتر می‌شوند.

بازی اندروید و آیفون Ninja Spinki

بازی اندروید و آیفون Ninja Spinki

این بازی موبایل که با نام کامل Ninja Spinki Challenges منتشر شده، شامل یک بازی مختلف و سی چالش از همان بازی‌هاست که هرکدام بنا به نوع بازی متفاوت هستند. بازی‌ها طراحی بسیار ساده‌ای دارند و در اکثر آن‌ها یا باید از دشمنان و گلوله‌ها فرار کنید یا با شوریکن (سلاح سرد مخصوص نینجاها) آن‌ها را از بین ببرید. چالش‌های ابتدایی Ninja Spinki ساده به نظر می‌رسند اما اگر سازنده‌ی بازی را بشناسید، می‌دانید که اصلاً‌ با یک بازی راحت طرف نیستید. در اولین چالش‌ها باید ده ثانیه مقابل دشمنان دوام بیاورید یا در این مدت آن‌ها را از بین ببرید. در سری بعد چالش‌ها، این زمان به ۲۰ ثانیه افزایش می‌یابد و تعداد دشمنان هم بیشتر خواهد شد. از هرکدام از این شش بازی، پنج چالش وجود دارد و نکته‌ی جالب اینجاست که بر خلاف بازی‌های فلپی برد و سوینگ کاپترز، نینجا اسپینکی بر اساس رکورد زدن ساخته نشده و به نظر می‌رسد رویکرد سازنده در این زمینه تغییر کرده و دیگر نمی‌توان با دیگران کل کل کرد!

بازی اندروید و آیفون Ninja Spinki

بازی اندروید و آیفون Ninja Spinki

البته برای کسانی که روحیه‌ی جنگنده‌ای دارند، یک بخش بی‌پایان یا Endless در نظر گرفته شده که می‌توان هر شش بازی را به صورت امتیازی بازی کرد. درست مانند چالش‌ها، در حالت بی‌پایان نیز بعد از رسیدن به امتیاز‌های خاصی به مرور شرایط بازی دشوارتر می‌شود و دوام آوردن تا امتیازهای بالا دقت و سرعت عمل زیادی می‌طلبد. با وصل کردن بازی به حساب گوگل و آیتونز، می‌توانید در رتبه‌بندی کاربران بازی هم شرکت و امتیاز خودتان را با سایرین مقایسه کنید.

Ninja Spinki شاید مثل دو بازی قبلی این سازنده، پر سر و صدا جنجالی نباشد اما قطعاً بازی سرگرم‌کننده‌ای است و به خصوص با تنوعی که دارد و با وجود حالت‌های چالشی و بی‌پایان، به این زودی‌ها خسته‌کننده نمی‌شود.

دانلود بازی Ninja Spinki

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده