// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

ولو سایت های شرط بندی Team Fortress 2 را مسدود می کند

کمپانی ولو در اطلاعیه‌ای جدید، از بسته شدن چند رخنه در بازی Team Fortress 2 و بستن اکانت‌های شرط‌بندی مرتبط با این بازی خبر داد.

کمپانی ولو (Valve Software) که تاکنون وب‌سایت‌های شرط‌بندی بیشتری را به خاطر سوءاستفاده از اطلاعاتش مسدود کرده است، اخیرا اعلام کرده که قصد دارد دسترسی به چند رخنه پیدا شده در بازی چندنفره-شوتر Team Fortress 2 را مسدود کند.

این شرکت در این زمینه در اطلاعیه‌ای کوتاه گفته است:

برخی سایت‌های شرط‌بندی، شروع به بهره‌برداری غیرقانونی از آیتم‌های بازی Team Fortress 2 کرده‌اند. امروز همچنین ما روند مسدود کردن شناسه‌های کاربری منتسب به سایت‌های شرط‌بندی Team Fortress 2 را نیز شروع خواهیم کرد. توصیه ما به کاربران خود این است که از معامله با این نوع سایت‌ها خودداری کنند.

در مهر ماه ۹۵ (اکتبر ۲۰۱۶) نیز در زومجی خواندید که کمیسیون شرط‌بندی ایالت واشنگتن در زمینه شرط‌بندی‌ها شرکت ولو را به اقدام قانونی تهدید کرده بود. آن مشکل در واقع مرتبط با دادوستد «پوسته اسلحه‌های مجازی» در بازی Counter-Strike: Global Offensive بود که در میان بازیکنان نیز بسیار رایج بود. در آن زمان ولو در پاسخ گفته بود:

این اختلاف ناشی از یک اشتباه است. شرکت از اطلاعاتش حفاظت خواهد کرد. با این حال سوءاستفاده از اطلاعات توسط دیگران باعث نمی‌شود در فعالیت‌های غیر قانونی آن‌ها همدست باشیم.

با این حال ولو در ادامه، شروع به استفاده از ابزارهای قانونی و مسدود کردن وب‌سایت‌هایی کرد که از اطلاعات آن‌ها سوءاستفاده می‌کردند.

این شرکت همچنین در بیانیه رسمی خود در تیر ماه ۹۵ (جولای ۲۰۱۶) گفته بود:

استفاده از قابلیت OpenID API و ساخت «تماس‌های وب» با امکانات مشابه استیم و راه‌اندازی کسب و کار شرط‌بندی بر روی بازی‌ها به هیچ وجه مورد تأیید ما نیست و کاملاََ در تضاد با سیاست‌های ولو است.

ولو همچنین در خرداد ۹۵ (ژوئن ۲۰۱۶) نیز در رابطه با دو سایت شرط‌بندی، پرونده‌ای را در دادگاه ایالت کانتیکت باز کرده و در پی دریافت خسارت‌های نامشخصی بود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده