// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

بازی Oceanhorn بر روی نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

ساعاتی پیش به صورت رسمی اعلام شد که بازی Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas بر روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas، محصول مشترک کمپانی FDG Entertainment و استودیو Cornfox & Bros در سال ۲۰۱۳ بر روی iOs منتشر شده و سپس در دسترس دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، اندروید، OS X و رایانه‌های شخصی قرار گرفت. سال گذشته میلادی بود که اخبار بازی مبنی بر عرضه این بازی اکشن ماجرا‌جویی بر روی جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو یعنی نینتندو سوییچ منتشر شد. حال کمپانی اف‌دی‌جی اینترتینمت از طریق پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر این خبر را تایید کرده است.

این کمپانی در توییت مذکور اعلام کرده است که «بازی Oceanhorn به زیبایی و بدون اشکال بر روی کنسول قدر‌تمند نینتندو سوییچ اجرا خواهد شد». همچنین کمپانی اف‌دی‌جی اینترتیمنت بدون اشاره به زمان دقیق عرضه این بازی، تنها به ذکر «در سال جاری» اکتفا کرده است. متن توییت این کمپانی به شرح زیر است:

بله، بازی Oceanhorn در سال جاری بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. این بازی به زیبایی و بدون مشکل بر روی این کنسول قدر‌تمند اجرا خواهد شد.

ماه آگوست سال گذشته میلادی استودیو Cornfox & Bros دنباله بازی Oceanhorn را تحت عنوان Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm معرفی کرد که بر‌خلاف نسخه اول از زاویه دور‌بین سوم‌شخص بهره می‌برد. با‌ این‌حال استودیو سازنده اعلام کرده که این وجه تمایز ماهیت بازی را دچار تغییر و تحول نمی‌کند:

بازی Oceanhorn 2 دارای المان‌هایی است که جوهره و هسته نسخه اول را تشکیل می‌دهند. این المان‌ها عبارتند از کاوش دنیایی رنگا‌رنگ، داستانی عمیق با راز‌ها و پیچش‌های متعدد، موسیقی شگفت‌انگیز و مهم‌تر از همه گیم‌پلی اکشن‌-‌نقش‌آفرینی کلاسیک به همراه آیتم‌ها، پازل‌ها، نبرد‌ها و باس‌ها.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده