نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

آپدیت بزرگ بازی Ark: Survival Evolved امروز عرضه می‌شود

بازی Ark: Survival Evolved امروز یک بروزرسانی بزرگ دریافت خواهد کرد که محتویات جدیدی به آن اضافه می‌کند.

نسخه پی‌سی بازی Ark: Survival Evolved امروز یک آپدیت بزرگ دریافت خواهد کرد که بنا به گفته سازنده آن، بزرگ‌ترین آپدیت بازی تا به امروز است. این آپدیت Tek Tier‌ها را به بازی اضافه می‌کند که تجهیزات و سلاح‌های کاملا پیشرفته هستند. یکی از محتویات جالب این آپدیت، سوپر آرمور‌های جدیدی هستند که قابلیت‌های جالبی به‌تان می‌دهند. یکی از این قابلیت‌ها Tek Vision است که دید بهتری به شما داده و تشخیص گیمر‌ها، موجودات و دشمنان را راحت‌تر می‌کند.

Tek Boot‌ها دیگر آیتمی هستند که با آپدیت جدید در دسترس قرار می‌گیرند و پس از پوشیدن آن‌ها، در صورتی که از ارتفاع زیادی سقوط کنید صدمه نخواهید دید. به‌علاوه با استفاده از این کفش‌ها می‌توان به سادگی از سطوح شیب‌دار بالا رفت. پوشیدن Tek Pant امکان دویدن بسیار سریع را برای‌تان فراهم می‌کند و با استفاده از Tek Gauntlet نیز می‌توانید مشت‌های بسیار محکمی بزنید که در نبرد‌های نزدیک بسیار به درد بخور است. همچنین یک جت‌پک جدید نیز به بازی اضافه شده که می‌توانید با آن پرواز کنید.

از حیث سلاح نیز شاهد اضافه شدن اسلحه Tek Rifle خواهیم بود که یک دوربین روی آن نصب شده و می‌توان اهداف دور را نیز با آن هدف گرفت و از بین برد. به‌علاوه امکان نصب دوربین دید در شب نیز روی این سلاح فراهم شده و حتی می‌توان در حین سوار شدن به یک T-rex نیز از آن استفاده کرد.

Ark: Survival Evolved

سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که امکان ترکیب قابلیت‌های جدید با یکدیگر نیز وجود دارد. جسی رپزاک، سازنده بازی در استودیو وایلدکارد، گفته که زره‌ها و آیتم‌های جدید بیشتر در سطوح بالا و نهایی بازی مورد استفاده خواهند بود. برای ساخت این آیتم‌ها نیاز به Element خواهید داشت که آن را می‌توان با کشتن باس‌ها به دست آورد.

آپدیت جدید بازی همچنین تعدادی سلاح دیگر، چهار دایناسور جدید و یک گوسفند نیز به بازی اضافه و تغییراتی نیز در باس‌ها ایجاد می‌کند؛ به این صورت که هر باس از این پس سه درجه سختی خواهد داشت و هر بار که با وی مبارزه کنید و موفق به کشتنش شوید، آیتم‌های جدیدی به دست خواهید آورد که این امر باعث می‌شود گیمر‌ها به کشتن چندین باره باس‌ها تشویق شوند. محتویات آپدیت جدید بازی به این موارد هم خلاصه نمی‌شود و شاهد اضافه شدن نیزه به بازی هستیم که به‌تان اجازه می‌دهد به رسم شوالیه‌ها که سوار بر اسب با نیزه با یکدیگر مبارزه می‌کردند، روی دایناسور‌ها سوار شده و دشمن را از بین ببرید! به‌علاوه از این پس شاهد خواهیم بود که موی سر کاراکتر‌ها به شکل طبیعی با مرور زمان رشد می‌کند و این امکان را خواهید داشت که آن را به شکل دلخواه درآورده یا حتی رنگ کنید.

در دیگر اخبار بازی مرتبط با بازی چندنفره Ark: Survival Evolved، چندی پیش نسخه پلی‌استیشن 4 این اثر نیز منتشر شد. البته فعلا شاهد انتشار نسخه دسترسی پیش از موعد (Early Access) بازی هستیم و نسخه کامل این بازی قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. به‌علاوه یک نسخه فرعی و واقعیت مجازی از این بازی نیز با نام Ark Park چندی پیش معرفی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده