// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵

اچ پی از مانیتور گیمینگ ۳۵ اینچی Omen X با صفحه منحنی رونمایی کرد

در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه CES 2017، کمپانی اچ‌پی از مانیتور گیمینگ ۳۵ اینچی Omen X با صفحه‌ی منحنی رونمایی کرد.

مدتی می‌شود که کمپانی اچ‌پی (HP) در تلاش است تا با سری Omen جایگاه بهتری را نزد بازیکنان پیدا کند. اکنون بعد از عرضه‌ی کامپیوتر گیمینگ Omen X در سال ۲۰۱۶، این کمپانی رسما از مانیتور گیمینگ ۳۵ اینچی Omen X با صفحه منحنی رونمایی کرده است. صفحه‌ی نمایش این مانیتور به شکلی طراحی شده است که با پوشش کامل دید باعث غوطه‌وری کامل بازیکن شود. یک صفحه نمایش UWQHD 21:9 که به میزان ۳۴ درصد تصویر بزرگ‌تری را در مقایسه با یک نمایشگر 16:9 QHD ارائه می‌دهد. اچ‌پی این مانیتور را در جریان نمایشگاه CES 2017 که در هفته‌ی جاری در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود، به معرض نمایش خواهد گذاشت.

نرخ کنتراست استاتیک ۲/۵۰۰:۱ در کنار نمایش رنگ‌های زنده‌تر، رنگ مشکی را نیز به صورت واقعی نشان می‌دهد. ال‌سی‌دی سه‌ طرفه‌ی Micro-Edge این نمایشگر نیز امکان ارائه‌ی حاشیه‌هایی با اندازه‌ کمتر از ۷ میلی‌متر را فراهم کرده است.

این نمایشگر همچنین از نرخ رفرش ۱۰۰ هرتز و سرعت پاسخ‌دهی ۳ میلی‌ثانیه بهره می‌برد. علاوه‌بر این، مانیتور ۳۵ اینچی اچ‌پی برای از بین بردن تاخیر و پارگی تصویر از تکنولوژی انویدیا G-Sync استفاده می‌کند. نمایشگر اچ‌پی دارای انحنای 1,800R است که برای کاهش خستگی چشم و ارائه‌ی میدان دید وسیع‌تر، گوشه سمت راست و چپ آن به سمت داخل خم شده است. شما همچنین می‌توانید هدست خود را برروی قلاب هدست تعبیه شده قرار دهید. از سایر ویژگی‌های مانیتور می‌توان به نور قابل شخصی‌سازی و همچنین پایه‌ی قابل تنظیم اشاره کرد که قابلیت جابجایی تا ۱۳۰ میلی‌متر را دارد. 

مانیتور ۳۵ اینچی Omen X به ورودی‌های DisplayPort و HDMI مجهز شده و یک هاب USB سه پورت را در دل خود دارد. اچ‌پی همچنین کابل‌های مورد نیاز را به همراه محصول ارائه خواهد داد. این نمایشگر در ماه مارس ۲۰۱۷ با قیمت ۱.۳۰۰ دلار عرضه می‌شود.

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور ال جی، بنکیو، ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده