// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

نسخه جدید بازی SteamWorld امسال عرضه می‌شود

در سال جاری میلادی شاهد عرضه نسخه جدیدی از بازی SteamWorld خواهیم بود.

استودیو Imgae and Form Games اعلام کرد که نسخه جدیدی از بازی SteamWorld در دست ساخت است. این استودیو در کانال رسمی یوتوب، نام این بازی را در حال حاضر Steam World Project 2017 نام‌گذاری و اعلام کرد که در سال میلادی جاری شاهد نسخه جدید این بازی خواهیم بود، جزئیات زیادی پیرامون این بازی منتشر نشده است، اما استودیو ایمج اند فرم اعلام کرد که در رویداد PAX EAST که در اسفند ماه (مارس) برگذار می‌شود شاهد اطلاعات بیشتری از این بازی خواهیم بود.

سری بازی‌های SteamWorld از سال ۲۰۱۰ میلادی با نسخه Tower Defense کار خود را آغاز کرد. استودیو ایمج اند فرم نسخه بعدی این بازی که دو بعدی بود را در سال ۲۰۱۴ با نام SteamWorld Dig  منتشر کرد. داستان این بازی در جهان نسخه قبلی این بازی اتفاق می‌افتد، این بازی ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول دستی نینتندو یعنی 3DS منتشر شد و البته بعد از گذشت مدتی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و پلی‌اسیتشن ویتا نیز عرضه شد.

نسخه بعدی این بازی که در سال ۲۰۱۵ با نام SteamWorld Heist عرضه شد، بیشتر شبیه به بازی XCOM اما در حالت دوبعدی بود. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه بعدی این بازی کماکان دو بعدی خواهد بود یا سبکی کاملا جدید خواهد داشت. همینطور پلتفرم‌های مقصد نسخه جدید نیز کماکان نامشخص است.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده