// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

کنترلر جدید کنسول ایکس‌باکس وان با رنگ قرمز معرفی شد

مایکروسافت امروز از کنترلر جدید کنسول ایکس‌باکس وان را با رنگ قرمز رونمایی کرد.

کمپانی مایکروسافت از کنترلر جدید کنسول ایکس‌باکس وان با رنگ قرمز رونمایی کرد و اعلام کرد که در انتهای ماه جاری در دسترس کاربران خواهد بود. کنترلر جدید دارای ویژگی‌های جدید از قبیل افزایش برد وایرلس بهره می‌برد. همچنین کنترلر جدید دارای بلوتوث است که کاربران می‌توانند بر روی رایانه‌های شخصی و تبلت نیز استفاده کنند. همینطور طراحی کنترلر جدید به صورتی عمل آمده که با وجود متریال‌های جدید در سطح کنترلر، میزان لغزش در دست کاربران به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

فروش کنترلر جدید ایکس‌باکس وان از تاریخ ۲۱ دی ماه (۱۰ ژانویه) در فروشگاه رسمی مایکروسافت و گیم‌اسپات با قیمت ۶۴.۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

البته این اولین بار نیست که مایکروسافت کنترلر با رنگ قرمز در دسترس کاربران قرار می‌دهد، چندی پیش مایکروسافت کنترلر قرمز رنگ با حال و هوای بازی Gear of War 4 نیز عرضه کرد. همچنین کاربران می‌توانند از Xbox Design Lab کنترلر قرمز رنگ تهیه کنند.

این کنترلر قرمز بعد از رنگ‌های سفید، آبی و مشکی به این گروه متعلق می‌شود. همچنین می‌توانید دو رنگ متفاوت، آبی آسمانی و زرشکی متالیک، که توسط مایکروسافت عرضه شده نیز مشاهده کنید. البته در سایت رسمی مایکروسافت می‌توانید تمامی کنترلر‌های ایکس‌باکس وان را مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده