نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

هایپرایکس در CES 2017 از ماوس، کیبورد و هدست گیمینگ جدیدش رونمایی کرد

در آستانه‌ی برگزاری CES 2017، هایپرایکس (HyperX) از ماوس Pulsefire، کیبورد Alloy RGB و هدست Cloud Revolve S رونمایی کرد.

هایپرایکس یا هایپراکس، برند زیر مجموعه‌ی کینگزتن (Kingston)، اندکی مانده به آغاز نمایشگاه CES 2017، تعدادی محصول گیمینگ جدید را به طرفداران‌اش معرفی کرد.

ماوس Pulsefire یکی از این تولیدات جدید است که اولین ساخته‌ی هایپرایکس در حوزه‌ی ماوس‌ های گیمینگ به شمار می‌رود. این محصول که شباهت خاصی به ماوس‌ های DeathAdder کمپانی ریزر (Razer) دارد، از سیمی با روکش بافته‌شده بهره می‌برد. اولین ماوس گیمینگ هایپرایکس دارای حسگر اپتیکال است و چهار رزولوشن مختلف ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۶۰۰ و ۳۲۰۰ نقطه بر اینچ (DPI) را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. آن‌طور که گفته شده، Pulsefire در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت ۹۶) با قیمت ۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

ماوس گیمینگ HyperX Pulsefire

صفحه‌کلید Alloy RGB ساخته‌ی دیگری است که در میان سری جدید تولیدات هایپرایکس به چشم می‌خورد. این کیبورد مکانیکی در سه مدل با سوییچ‌های Cherry MX Brown ،Cherry MX Red یا Cherry MX Blue قابل خریداری خواهد بود و همان‌طور که از نام‌اش برمی‌آید، می‌توان رنگ نور پس‌زمینه‌ی آن را سفارشی‌سازی کرد. این صفحه‌کلید قرار است در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۷ با قیمت ۱۵۰ دلار روانه‌ی بازار شود. در این میان، کیبورد پیشین هایپراکس، که با نام Alloy FPS شناخته می‌شد و تنها با سوییچ‌های Cherry MX Blue قابل خریداری بود، هم تا پایان ماه جاری میلادی در دو نسخه‌ی جدید در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این دو نسخه که از سوییچ‌های Red و Brown سری Cherry MX بهره می‌برند و از امکانات نورپردازی Alloy RGB بی‌نصیب هستند، ۱۰۰ دلار قیمت خواهند داشت.

کیبورد گیمینگ HyperX Alloy RGB

هایپراکس یک هدست گیمینگ با نام Cloud Revolver S را هم به مخاطبان‌اش معرفی کرده است. این هدست سیمی دارای درایورهای ۵۰ میلی‌متری و صدای دالبی فراگیر ۷.۱ کاناله است و سه نوع تنظیم پیش‌فرض اکولایزر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هدست Cloud Revolver S به درگاه USB متصل می‌شود و قرار است که با وجود پشتیبانی از Plug-and-Play، بدون دردسر راه‌اندازی شود. این محصول به کلیدهای تنظیم بلندی صدا و قطع/وصل میکروفن هم مجهز شده و قرار است از ماه مارس (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) با قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار به فروشگاه‌ها راه پیدا کند.

هدست گیمینگ HyperX Cloud Revolve S

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده