نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

پوشش زومجی از نمایشگاه CES 2017

نمایشگاه CES 2017 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد لوازم مصرفی، به زودی آغاز خواهد شد. زومجی در جریان برگزاری این نمایشگاه، پوششی جامع و کامل از آن خواهند داشت. 

در نمایشگاه CES 2017 بیش از ۳۸۰۰ کمپانی از ۱۵۰ کشور، پذیرای حداقل ۱۶۵,۰۰۰ بازدیدکننده خواهند بود. نمایشگاه CES هر سال در لاس وگاس امریکا برگزار می‌شود و در آن جدیدترین نوآوری‌ها در حوزه‌ی لوازم خانگی، صدا، پهپادها، صنعت بازی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، عکاسی، تجهیزات بی‌سیم و فناوری‌هایی مرتبط با خودرو به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه CES قدمت ۵۰ ساله دارد و اولین بار در سال ۱۹۶۷ با حضور ۲۵۰ شرکت و ۱۷,۵۰۰ بازدیدکننده در شهر نیویورک برگزار شد. از آن به بعد این نمایشگاه سال به سال بزرگ‌تر شد و کمپانی‌های بیشتری در آن شرکت کردند. البته برخی از شرکت‌ها مانند مایکروسافت که سال‌های قبل سابقه‌ی حضور در CES داشتند، در این نمایشگاه شرکت نمی‌کنند و اکثر آن‌ها زمان نامناسب این نمایشگاه را دلیل حاضر نبودن خود عنوان می‌کنند. در نمودار زیر می‌توانید سیر رشد نمایشگاه CES را مشاهده کنید:

نمایشگاه CES

ما هم در زومجی، درست طبق سنت نمایشگاه‌های مرتبط با بازی یا دارای بخش‌هایی که به بازی‌های ویدیویی مربوط می‌شوند، نمایشگاه CES امسال را پوشش خواهیم داد تا شما در جریان تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های مرتبط با این سرگرمی قرار دهیم. برای مطالعه همه اخبار گیمینگ نمایشگاه CES 2017، صفحه مخصوص آن در زومجی را دنبال کنید. 

برای پیگیری اخبار و گزارش‌ها در همه بخش‌های فناوری می‌توانید به صفحه مخصوص نمایشگاه CES 2017 در زومیت مراجعه کنید. 


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده