نویسنده: اردوان جلیلی
// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بازی Dragon Quest XI از تنظیم‌های مختلفی برای موسیقی خود در پلی استیشن 4 و نینتندو 3DS استفاده می‌کند

اطلاعات جدیدی درباره موسیقی بازی Dragon Quest XI منتشر شده است. به نظر می‌رسد که آهنگساز این بازی تنظیم‌های مختلفی را برای موسیقی این بازی در نظر گرفته است. 

بازی Dragon Quest XI امسال منتشر خواهد شد و طبق گفته سازنده بازی و همانطوری که قبلا در زومجی پوشش داده‌ایم، مراحل توسعه بازی به اوج خود رسیده است. از این جهت روزانه شاهد انتشار اخبار زیادی از این بازی هستیم. اخیرا آهنگساز بازی آقای کویچی سوگیاما (Koichi Sugiyama)، اطلاعات بیشتری را درباره موسیقی این بازی منتشر کرده است.

طبق صحبت‌های سوگیاما، کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو 3DS با وجود اینکه موسیقی یکسانی دارند اما از تنظیم‌های مختلفی استفاده می‌کنند. درباره اینکه کنسول نینتندو سوییچ هم از تنظیم منحصر به فرد خود استفاده خواهد کرد یا از یکی از تنظیم‌های این دو کنسول، هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

سوگیاما در حالی که درباره موسیقی صحبت می‌کرد به این موضوع اشاره کرد که آهنگ پس زمینه بازی Dragon Quest در یک بازه زمانی پنج ساعته نوشته شده بود. جالب تر اینکه با توجه به فشار‌ها و محدودیت‌های توسعه، او مجبور بوده تا تمام موسیقی سیستم نینتندو NES را در طول یک هفته بنویسد.

آیا شما یکی از طرفداران این بازی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده