// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

Mass Effect: Andromeda برای نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی نشده است

طبق گفته‌ی تهیه‌کننده‌ی Mass Effect: Andromeda، در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار این بازی برروی نینتندو سوییچ وجود ندارد.

اواخر سال گذشته، مدیریت الکترونیک آرتز خاطر نشان کرده بودند که یکی از بازی‌های بزرگ این کمپانی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. اکنون مشخص شده است که ظاهرا بازی مورد بحث Mass Effect: Andromeda نبوده است.

مایک گمبل، تهیه‌‌کننده‌ی Mass Effect: Andromeda در گفتگویی با سایت Stevivor گفته است که بایوور (Bioware) برنامه‌‌ای برای آوردن این بازی به سوییچ ندارد، اما در صورتی که بازیکنان واقعا این بازی را برای کنسول بخواهند، توسعه‌دهندگان آن را در نظر خواهند گرفت.

او در رابطه با نسخه‌ی سوییچ Andromeda گفت:

ما برنامه‌ریزی برای این موضوع نداریم. اگر سوییچ منتشر شود و همه تشنه‌ی Mass Effect باشند، چه کسی می‌داند. ما هیچگاه نمی‌خواهیم درها را به این شکل ببندیم.

Mass Effect 3 پیش از این برای کنسول Wii U نیز منتشر شده بود. بنابراین، عدم انتشار بازی برای سوییچ می‌تواند بطور خاص برای علاقمندان به تجربه‌ی بازی برروی کنسول جدید نینتندو ناامیدکننده باشد.

Andromeda در بهار سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه می‌شود. مایک گمبل همچنین در بخش دیگری از مصاحبه‌ی خود با سایت Stevivor، بحث فنی در رابطه با بهبود‌های نسخه پلی‌استیشن 4 پرو را به ژانویه و فوریه موکول کرده است. این تهیه‌کننده همچنین در اشاره‌ای کوتاه تایید کرده‌ است که نسخه‌ی پروژه اسکورپیوی Mass Effect: Andromeda دارای برخی پیشرفت‌ها خواهد بود.

نینتندو قصد دارد تا با برگزاری یک لایواستریم در روز ۲۴ دی‌ماه ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران، اطلاعات بیشتری را از قیمت، مشخصات سخت‌افزاری و زمان عرضه‌ی کنسول ارائه دهد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده