نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

معرفی فیلم های جشنواره فجر: بیست و یک روز بعد

با معرفی فیلم بیست و یک روز بعد، یکی از فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم فجر، همراه زومجی باشید.

در ادامه معرفی فیلم‌های حاضر در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، این بار نگاهی به فیلم «بیست و یک روز بعد»، ساخته محمدرضا خردمندان خواهیم داشت. این فیلم اولین تجربه بلند سینمایی محمدرضا خردمندان است و توانسته به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند. این فیلم یک ملودرام اجتماعی است که به زندگی مرتضی (با بازی مهدی قربانی) می‌پردازد؛ جایی که وی در راه رسیدن به آرزوی ناکام پدرش، دچار مشکلات زیادی می‌شود. مهدی قربانی پیش از این با بازی در فیلم «ابد و یک روز» توانایی‌هایی خود را به اثبات رسانده و نقش اصلی این فیلم نیز به شمار می‌رود. از دیگر بازیگران مطرح این فیلم هم می‌توان به ساره بیات اشاره کرد.

با اینکه فیلم بیست و یک روز بعد اولین ساخته سینمایی محمدرضا خردمندان است، ولی وی که فارغ التحصیل کارگردانی رشته کارگردانی سینما از دانشگاه صدا و سیما است، پیش از این در زمینه‌هایی چون نویسندگی، کارگردانی انیمیشن و کارگردانی مستند فعالیت داشته و حتی ۳۰ جایزه ملی نیز در حوزه‌های فعالیتش دریافت کرده است. تهیه‌کنندگی فیلم بیست و یک روز بعد نیز بر عهده حوزه هنری است. خردمندان همراه با احسان ثقفی وظیفه نویسندگی این فیلم را نیز برعهده دارند.

در خلاصه داستانی این فیلم آمده:

همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می‌شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده‌ها دور و بر لونه هاشون جیغ می‌کشیدن. یکی از بچه‌ها قسم می‌خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده...

شما می‌توانید تیزر فیلم را نیز در ادامه تماشا کنید:

بازيگران: ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی

سایر عوامل: مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده/ مشاور کارگردان: محمد لطفعلی/ طراح گریم: جلال موسوی/ طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری/ مدیر صدابرداری: امیر نوبخت/ تدوین: محمدرضا مویینی، هدی مویینی/ مدیر تولید: ابراهیم زاهدی فر/ مدیر برنامه ریزی: سعید عباسی/ منشی صحنه: داریوش اسقایی/ مدیر تدارکات: رسول سیدحاتمی/ عکاس: نوید سجادی حسینی/ تصویربردار پشت صحنه: محمد مهدی پور/ مشاور رسانه ای: هادی فیروزمندی.

بیست و یک روز بعد جشنواره فجر

بیست و یک روز بعد جشنواره فجر

بیست و یک روز بعد جشنواره فجر

بیست و یک روز بعد جشنواره فجر


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده