// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تصاویری از قاب بازی های نینتندو سوییچ منتشر شد

تصاویری از قاب بازی‌های نینتندو سوییچ منتشر شد که نشان از کوچک‌تر بودن آن‌ها نسبت به قاب بازی‌های کنسول قابل حمل سونی دارد.

با توجه به تصاویری که در انجمن NeoGaf منتشر شده است، حالا این امکان وجود دارد که از تمام زاویه‌ها، بسته‌بندی جلد بازی‌های کنسول مورد انتظار نینتندو سوییچ را مشاهده کرد. این طرح جلدها همین حالا هم در تعدادی از فروشگاه‌های ژاپن وجود دارد و به همین دلیل هم هست که می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد، آن هم با در نظر گرفتن اینکه کار ساخت بیشتر این بازی‌ها به اتمام نرسیده است. هر چند که مدت زیادی تا عرضه رسمی خود کنسول در ۱۳ اسفند جاری (۳ مارس) باقی نمانده است.

Nintendo Switch

همان‌طور که پیش از این نیز دیده می‌شد، ابعاد این جعبه‌ها بسیار کوچک هستند و با توجه به طراحی که دارند، این امکان فراهم شد تا مقایسه‌ای میان جعبه بازی‌های سوییچ و کنسول قابل حمل PSP اتفاق بیافتد. با در نظر گرفتن اینکه جعبه‌ها فقط حاوی یک کارتریج SD هستند و همچنین این که کنسول Nintendo Switch در کنار استفاده خانگی امکان کار به عنوان کنسول قابل حمل را نیز دارد، به نظر ابعاد کوچک بسته‌بندی منطقی به نظر می‌رسد.

همان‌طور که در تصاویر زیر نیز مشاهده می‌شود، جعبه‌های بازی سوییچ کوچک‌تر از بازی‌ های PSP هستند. حتی با در نظر گرفتن اینکه ممکن است برخی قیمت ۷۰ دلاری برای بازی‌هایی با این جعبه‌های کوچک را منصفانه ندانند، اما به نظر در زمینه طراحی بسته‌بندی، نینتندو سلیقه جالبی به خرج داده است. نظر شما درباره طرح بسته‌بندی بازی‌های سوییچ چیست؟

طرح جلدها:

مقایسه با طرح جلدهای PSP:


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده