// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

اتمام موجودی کنترلر حرفه ای نینتندو سوییچ در گیم استاپ

پیش‌ فروش کنترلر حرفه‌ای نینتندو سوییچ که امروز در فروشگاه گیم‌ استاپ شروع شد طی چند دقیقه به پایان رسید.

امروز فروشگاه گیم استاپ (GameStop) پیش فروش کنترلر حرفه‌ای نینتندو سوییچ (Nintendo Switch Pro Controller) را آغاز کرد و مانند اتفاقی که اوایل هفته گذشته در فروشگاه آمازون (Amazon) افتاد، تمامی کنترلرها در عرض چند دقیقه خریداری شدند. فروشگاه بِست بازی (Best Buy) نیز پیش فروش این کنترلرها را آغاز کرده و به نظر می‌رسد موجودی این فروشگاه نیز به زودی به اتمام خواهد رسید. Best Buy کنترلرها را ارسال خواهد کرد و خبری از فروش حضوری نیست.

صفحه پیش فروش این کنترلر ۷۰ دلاری در وبسایت گیم استاپ خبر از اتمام موجودی و آغاز دوباره فروش در زمانی دیگر می‌دهد. نکته جالب این بوده که تمامی موجودی این فروشگاه بزرگ در چند دقیقه به پایان رسیده است. البته اگر علاقه داشته باشید می‌توانید با پرداخت پول بیشتر یکی از باندل‌های کنترلر حرفه‌ای نینتندو سوییچ را خریداری کنید.

گیم استاپ باندلی را با قیمت ۱۰۰ دلار برای خرید در دسترس علاقمندان قرار داده که این مورد شامل یک کیف حمل برای نینتندو سوییچ، محافظ صفحه، هدفون و محافط جوی کان ها با طرح زلدا می‌شود. این گزینه در حال حاضر موجود و قابل سفارش است. گزینه دیگر، باندل این کنترلر همراه با نسخه‌ای از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است که با قیمت ۱۳۰ دلار موجود است.

کنترلر‌های حرفه‌ای نینتندو سوییچ از لحاظ طراحی بسیار شبیه به دسته‌های ایکس‌باکس هستند و شامل حسگر‌های حرکتی بوده و توانایی خواندن فیگور‌های آمیبو (Amiibo) را دارند. این کنترلر از طریق کابل USB-C که همراه با کنسول عرضه می‌شود شارژ می‌شود.

 این دسته همچنان در آمازون غیرقابل سفارش است. اوایل هفته گذشته بود که موجودی پیش فروش کنترلرهای حرفه‌ای در این فروشگاه بزرگ ظرف سی دقیقه به پایان رسید. همچنان در بسیاری از خرده‌ فروشی‌های بازی، دسته مذکور غیرقابل سفارش است و به نظر می‌رسد از این لحظه تا زمان انتشار کنسول باز هم شاهد در دسترس گرفتن کنترلر برای خرید باشیم.

کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۳ اسفند و با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه می‌شود.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده