// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

بسته‌ الحاقی رایگان Steep معرفی شد

بسته‌الحاقی رایگان Alaska بازی Steep بزودی منتشر می‌شود؛ بروزرسانی نسخه 1.04 این بازی نیز در دسترس قرار گرفت.

در جدیدترین اخبار بازی،  استودیو یوبیسافت انسی (Ubisoft Annecy) اعلام کرد که بسته‌الحاقی رایگان بازی شبیه‌ ساز ورزش‌های زمستانی Steep در تاریخ ۲۲ بهمن ماه (۱۰ فوریه) با نام Alaska منتشر می‌شود. DLC جدید بازی Steep که محتوا و رویداد‌های جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند، همچنین قرار است که در این محتوا نقشه‌ی جدیدی نیز به این بازی اضافه کند اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این نقشه و محتویات آن منتشر نشده است.

در آن سو بروزرسانی نسخه 1.04 بازی Steep در دسترس قرار گرفت و هم اکنون کاربران می‌توانند با دانلود آن از ویژگی و بهبودی‌ها جدید بهره ببرند. در ادامه می‌توانید جزئیات آن را مطالعه کنید.

بهبودی‌ها:

  • دقت پرش بازنگری شده است
  • تخریب‌های ناشی از جاذبه کاهش پیدا کرده است
  • بهبود گرافیک حالت نمای کوهستان (Mountain View)

محتوای اضافه شده:

حالت Welcom Dashboard: این گزینه خبر‌های مهم این بازی را به همراه محتوای پیشنهادی برای بازیکن به همراه دارد.

حالت Live Page: این گزینه اطلاعاتی از حالت Steep World Tour را در دسترس بازیکن قرار می‌دهد، همچنین چالش‌های پیشنهادی نیز در این گزینه دیده می‌شود.

حالت Steep World Tour: در این حالت تمامی کاربران می‌توانند در مسابقاتی که توسط بازی برگزار می‌شود شرکت کنند، با مراجعه به گزینه Live Page کاربران می‌توانند از اطلاعات این مسابقات با خبر شوند.

حالت Community Challenges: چالش‌هایی که توسط انجمن‌های این بازی در دسترس قرار گرفته می‌شود. این چالش‌ها برای تمامی کاربران قابل بازی بوده و می‌توانند با مراجعه به حالت Live Page جزئیات آن را مشاهده کنند.

حالت Director Mode: در این حالت کاربران می‌توانند با گزینه‌های پخش مجدد (Replay Mode) با استفاده از دوربین‌های مختلف گیم‌پلی بازی خود را ضبط کنند.

گزینه Hide HUD: این گزینه به گیمر‌ها اجازه می‌دهد که نوار‌های روی صفحه یا رابط‌های کاربری (HUD) را در حین بازی و در حالت ضبط گیم‌پلی خود ناپدید کنند؛ این گزینه در منو Option و گزینه Video تعبیه شده است.

بازی Steep در تاریخ ۱۱ آذر ماه (۲ دسامبر)  برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. بازی مذکور توانست در زومجی نمره ۶.۵ را از آن خود کند در صورت تمایل می‌توانید بررسی بازی Steep را مطالعه کنید.

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده