// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بازی This Is The Police برای پلتفرم های نسل هشتم تایید شد

استودیو ویپی با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که بازی پی‌ سی This Is the Police برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ویپی (Weappy) و کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) تریلر جدیدی از بازی استراتژی ماجراجویی This Is the Police منتشر و اعلام کرد که بازی مذکور اواخر سال جاری میلادی برای کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. این بازی در مرداد ماه (آگوست) برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود.

عنوان این تریلر که رذیلت‌های بی‌شمار (A lot of Vices) نام دارد، گیم‌پلی و محیط کلی بازی را به تصویر می‌کشد. اگر اولین بار است که عنوان بازی This is the Police به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید نگاهی به چکیده داستان و گیم‌پلی آن بیاندازید.

داستان بازی در مورد رئیس پلیس خشنی به نام جک بوید در دنیای پر از فساد و جنایت روایت می‌شود. آیا جک با وجود بدهکاری‌های زیادش از حقوق خود راضی بوده و تا زمان بازنشستگی با آن قانع خواهد بود؟ 

در شهری پر از فساد، نیرو‌های خود را مدیریت کنید و به بررسی جرم و جنایت‌های شهر بروید. مافیا بزرگی در پشت صحنه در جنایت‌های این شهر دست دارد و فساد را به این شهر آورده است. در تصمیمات و انتخاب‌های خود دقت کنید چرا که در برخی موارد باید با جنایتکار‌ها و مافیا‌های بزرگ مذاکره کنید تا به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنید. حتی پس از اتفاقات مختلف دنیای بازی، خودتان را زیر انبوهی از سوال‌های خبرنگاران و بازرسی‌ها خواهید دید.

هدف شما رسیدن به مبلغ پانصد هزار دلار تا قبل از بازنشستگی است. شما باید با تصمیمات مختلف در طول داستان تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مبلغ انجام دهید. تمام تصمیمات شما روند بازی را تغییر می‌دهد. شما به عنوان رئیس پلیس این شهر با هر گونه انسانی روبرو می‌شوید، می‌توانید جنایتکارها را پیدا کرده و از آن‌ها بازجویی کنید یا بلعکس با آنها وارد مذاکره شوید. در این حین باید به زنگ‌های مردم نیز پاسخگو باشید و نیاز‌های شهر خود را برآورده کنید. همچنین هنگامی که قدرت‌های پنهان شهر مذاکره می‌کنید، هر کدام از آنها رشوه‌ای برای شما در نظر گرفته‌اند، اما آیا رشوه را قبول خواهید کرد؟

صداپیشگی شخصیت جک بوید را جُن سِینت جان که صداپیشگی شخصیت بازی Duke Nukem در کارنامه کاری او دیده می‌شود بر عهده گرفته است.

بازی This Is the Police هم اکنون با قیمت ۱۴.۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس در دسترس است. بازی مذکور در زومجی توانست نمره ۷ را از آن خود کند در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی This is the Police را مطالعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را دانلود و تماشا کنید.

| |

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده