نویسنده: آراییس نظریان
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بازی اندروید و آیفون جدید سازنده Flappy Bird منتشر شد

سازنده بازی موبایل Flappy Bird بازی جدید و رایگان خود را با نام Ninja Spinki Challenges برای دستگاه‌های اندروید و iOS عرضه کرد.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل استودیو دات‌گیرز (dotGEARS)، سازنده بازی موبایل Flappy Bird، بازی اندروید و آیفون و  رایگان جدید این استودیو را در دسترس کاربران قرار داد.

بازی موبایل Ninja Spinki Challenges با محیط زیبای خود چالش‌های مختلف را در قالب چند بازی کوچک در خود جای داده است و مانند بازی قبلی این استودیو از گیم‌پلی آسان بهره می‌برد. برخلاف بازی موبایل Flappy Bird بازی جدید در آغاز آسان‌تر است و باید از برخورد کردن به میوه‌ها دوری کنید و به اهداف پیش‌ رویتان شوریکن پرتاب کنید. ۶ بازی مختلف در این بازی تعبیه شده است که با درجه سختی‌های متفاوت می‌توانید آنها را تجربه کنید.

بازی جدید موبایل Ninja Spinki Challenges شامل سیستم خرید‌های درون برنامه‌ای نبوده و بازی کاملا رایگان بوده و هم اکنون می‌توانید آن را دانلود کنید. به نظر در بازی تنظیماتی تعبییه شده که پس از تماشا تبلیغاتی می‌توانید به بازی و مرحله باخته شده خود ادامه دهید.

استودیو دات‌گیرز اعلام کرد که بازی موبایل Ninja Spinki Challenges هم اکنون برای دستگا‌های اندروید و iOS قابل دانلود است. در ادامه می‌توانید از لینک‌ دستگاه مورد نظر خود این بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی Ninja Spinki Chhallenges

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده