نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

اپراتور بعدی بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

یوبیسافت امروز اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege را معرفی کرده است.

طبق ویدیو کوتاهی که امروز توسط شرکت یوبی سافت منتشر شد، اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege جکل (Jackal) نام دارد که یک اپراتور مرد مجهز به یک نمایشگر است که روی سر وی نصب شده و ظاهرا می‌تواند با استفاده از آن ردپای دشمنان را از روی زمین مشاهده کند. هنوز محدودیت‌های این قابلیت مانند میزان ماندگاری ردپاها یا مدت زمان استفاده از این قابلیت مشخص نیستند. با این اوصاف، این نگاه اجمالی نشان دهنده چگونگی ساخت یک شخصیت جالب در بخش چندنفره رقابتی است. (با این وجود ممکن است جکل آنگونه که باید در حالت Terrorist Hunt کاربردی نباشد، چرا که ردیابی دشمنان آنقدر حیاتی نیست). در ادامه می‌توانید تصویری از این اپراتور را مشاهده کنید:

یوبیسافت هنوز هیچگونه اطلاعاتی از دیگر اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege رونمایی نکرده است. با این حال می‌دانیم که هر دو اپراتور جدید متعلق به یگان عملیات ویژه اسپانیا (Grupo Especial de Operaciones) هستند. به این گروه ضربت به اختصار GEO گفته می‌شود. این شخصیت‌ها هنگام انتشار آپدیت Velvet Shell بازی به صورت رایگان در اختیار خریداران Year 2 season pass قرار خواهند گرفت. دیگر بازیکنان می‌توانند یک هفته پس از خریداران دومین سیزن پس بازی، آن را تهیه کنند.

بروزرسانی Velvet Shell یک نقشه جدید به نام Coastline را معرفی می‌کند که در یک استراحتگاه در اسپانیا واقع شده است. این نقشه هم مانند نقشه‌های سیزن پس اول بازی Rainbow Six Siege، برای تمامی دارندگان بازی رایگان است.

قرار است نمایش زنده از این آپدیت بازی Rainbow Six Siege در مسابقات جهانی بازی که از تاریخ ۳ لغایت ۵ فوریه (۱۵ تا ۱۷ بهمن) برگزار می‌شود، به نمایش درآید. احتمالا تا آن زمان شاهد نمایش کوتاهی از دیگر اپراتور جدید بازی خواهیم بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده