// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

میز جدید بازی Pinball با محوریت Rogue One

Zen Studios اعلام کرد که جدیدترین Table از مجموعه Pinball جنگ ستارگان با محوریت Rogue One در ۳۱ ژانویه (۱۲ بهمن) عرضه خواهد شد.

جدیدترین Table مجموعه بازی Star Wars Pinball به Rogue One اختصاص خواهد داشت که در ۳۱ ژانویه (۱۲ بهمن ۱۳۹۵)، برای بسیاری از پلتفرم‌هایی که محصولات سری Pinball استودیو Zen را پشتیبانی می‌کنند عرضه خواهد شد.

این Table، شامل صحنه‌ها و شخصیت‌های آخرین فیلم مجموعه Star Wars یعنی روگ وان (Rogue One) است که اکران سینمایی آن از ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر ۹۵) شروع شد. صفحه‌های جدید شامل بازی در محوطه‌های AT-ACT، بخش جدید U-Wing و TIE Striker fighter craft است که ضد قهرمان اصلی بازی نیز «اورسون کرنیک» و Death Trooperهای او خواهد بود. بازیکن حتی قادر به بازی در نقش Chirrut Imwe، از باورمندان به Force-sensitive [به عنوان یک حالت غیر رسمی] نیز خواهد بود.

این بازی روگ وان قرار است در ۳۱ ژانویه (۱۲ بهمن) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و در تاریخ ۲ فوریه (۱۴ بهمن) برای گوشی‌های موبایل عرضه شود. از سال ۲۰۱۳ که Zen Studios حق ساخت سری Pinball جنگ ستارگان را در اختیار گرفت، این چهاردمین Table از مجموعه خواهد بود. انتشار آخرین Table این مجموعه به سال گذشته و برای فیلم The Force Awakens مربوط می‌شود.

آخرین بازی‌های استودیو Zen البته مجموعه Tableهای بازی‌های بتسدا سافت‌ورک مثل Doom، Elder Scrolls 5: Skyrim و Fallout بوده است. در پایین می‌توانید تصاویری از Tableهای بازی Rogue One را مشاهده کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده