نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۹

ایکس باکس اسکورپیو قدرت اجرای بازی‌ها در رزولوشن 4K واقعی را دارد

فیل اسپنسر اخیرا تایید کرده که ایکس‌باکس اسکورپیو قدرت اجرای بازی‌ها در رزولوشن 4K واقعی را دارد.

پس از اینکه اخیرا اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری کنسول پروژه اسکورپیو مایکروسافت منتشر شد، شایعاتی مبنی بر اینکه این کنسول قدرت اجرای بازی‌ها در رزولوشن 4K واقعی را نخواهد داشت به گوش می‌رسید. با این حال اخیرا فیل اسپنسر به این شایعات پاسخ داده است. یکی از کاربران در توییتر از وی سوال کرد که آیا «ایکس‌باکس اسکورپیو قادر به اجرای بازی‌ها در رزولوشن 4K خواهد بود یا خیر؟» و اسپنسر نیز در پاسخ گفت: «بله».

اسپنسر سپس در توییت دیگری نیز اعلام کرد که هدف اصلی وی آماده کردن بازی‌ها و نمایش دادن آن‌ها است تا بتواند همه‌چیز و قدرت‌های اسکورپیو را در عمل نشان دهد. وی همچنین اعلام کرد که مطمئن است که همه چیز در نهایت رضایت‌بخش خواهد بود.

چندی پیش شانون لوفتیس، مدیر کل استودیو‌های مایکروسافت، اعلام کرده بود که بازی‌های ساخته شده توسط خود مایکروسافت همگی در رزولوشن 4K واقعی روی اسکورپیو اجرا خواهند شد و آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس‌باکس، نیز چندی پیش به تعریف و تمجید از قدرت اسکورپیو پرداخته و گفته بود:

اسکورپیو تجربه 4K واقعی را ارائه کرده و جزییاتی را به تصویر خواهد کشید که پیش از این هرگز روی یک کنسول دیده نشده‌اند. گیمر‌ها معمولا برای اجرای بازی‌ها با جزییات گرافیکی عالی پول زیادی صرف پی‌سی‌های گران‌قیمت می‌کنند و هدف ما از توسعه اسکورپیو این است که چنین قدرتی را در قالب یک کنسول ارائه دهیم.

همچنین در دیگر اخبار مرتبط با پروژه اسکورپیو، اخیرا رییس مون استودیو، سازنده بازی Ori and the Blind Forest، اعلام کرده بود که اسکورپیو یک کنسول نسل بعدی واقعی است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده