نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۱

تصاویر جدید بازی NiOh با محوریت شخصیت‌های آن

کوئی تکمو اخیرا تصاویری از شخصیت‌های بازی NiOh منتشر کرده است.

یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ را می‌توان بازی Nioh، ساخته استودیو تیم نینجا دانست. این بازی که از آثاری چون Ninja Gaiden و سری Souls الهام گرفته، درجه سختی بسیار بالایی دارد و داستان آن پیرامون شخصیت ویلیام آدامز، اولین سامورایی غربی ژاپن، روایت می‌شود. سازندگان بازی در استودیو Team Ninja تمرکز زیادی روی خلق داستانی غنی برای این بازی داشته‌اند و برای نیل به این منظور نیز از شخصیت‌های واقعی و تاریخی در این اثر استفاده شده است.

امروز کمپانی کوئی تکمو، ناشر بازی، در جدیدترین اخبار بازی تصاویر بسیار زیبایی را از این بازی منتشر کرده است که این تصاویر از گیم‌پلی بازی هستند و گرافیک واقعی آن را نشان می‌دهند. در این عکس‌ها می‌توان شخصیت‌هایی چون ادوارد کِلی، آنتاگونیست بازی و رقیب اصلی ویلیام، و تعدادی از مربیان ویلیام را مشاهده کرد که به وی فنون رزمی ژاپنی و سامورایی‌ها را آموزش می‌دهند. در طول بازی گیمر می‌تواند در مراحل خاصی وارد قسمت آموزشی شده و فنون را از مربیان مختلف یاد بگیرید. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بازی Nioh

ساخت بازی Nioh چندی پیش به پایان رسیده و این اثر در روز ۱۹ بهمن در آمریکا، در روز ۲۰ بهمن در اروپا و در روز ۲۱ بهمن در کشور ژاپن به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده