// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۷

تریلر جدید Mass Effect: Andromeda با محوریت تیم کاوشگر رایدر

دومین تریلر بازی Mass Effect: Andromeda این‌ بار با محوریت معرفی تیم کاوشگر Alec Ryder منتشر شد. 

استودیو بایوور اشاره کرده بود که با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Mass Effect: Andromeda که جزو موردانتظارترین آثار سال ۲۰۱۷ است، شاهد انتشار ویدیوهای متنوعی از بازی خواهیم بود. پس از انتشار تریلر بسیاری زیبای سینمایی این بازی با محوریت داستان و شخصیت‌های آن، حال دومین ویدئو با محوریت معرفی الک رایدر که یک کاوشگر است و همراه با اعضای تیمش به دنبال یک سیاره جدید قابل زیست برای نژاد انسان‌ها هستند، منتشر شد.

ویدیو جدید جزئیات به مراتب بیشتری را از الک رایدر و تیم او از جمله دوقلو‌های اسکات و سارا رایدر که قهرمان‌های جدید بازی هستند به نمایش می‌گذارد. (بنا به سلیقه‌تان می‌توانید یکی از این دو را انتخاب کرده و داستان را پیش ببرید) همچنین در طول تریلر با لیام کاستا، کورا هارپر [متخصص عملیات] و هوش مصنوعی بازی SAM [مخفف Simulated Adaptive Matrix] بیشتر آشنا می‌شویم.  

استودیو بایوور در جدیدترین اخبار بازی مس افکت آندرومدا چندی پیش با انتشار تریلری سفینه تمپست را معرفی کرد و همچنین در جریان رویداد CES 2017 نیز شاهد انتشار یک ویدیو از گیم‌پلی بازی بودیم که روی یک پی‌سی مجهز به کارت گرافیک GTX 1080 اجرا می‌شد و با استناد به آن، می‌توان گفت که ساخته جدید بایوور به لطف استفاده از موتور گرافیکی فراست‌ بایت، گرافیک بسیار عالیی دارد.

Mass Effect: Andromeda قرار است در روز ۱ فروردین ۹۶ برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود و البته مشترکین EA Access و Origin Access زودتر به بازی دسترسی خواهند داشت.

| |


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده