// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

اضافه شدن Rocket Knight و یک بازی دیگر به سرویس Backward ایکس باکس وان

شرکت مایکروسافت خبر از اضافه شدن دو بازی Rocket Knight و Shadows of the Damned به سرویس Backward Compatibility داد.

 ژانویه تاکنون ماه بسیاری خوبی برای سرویس Backward Compatibility (پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل) کنسول ایکس‌باکس وان بوده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، شرکت مایکروسافت خبر از اضافه شدن دو بازی جدید به این سرویس داده است. 

طبق اعلام میجر نلسون (لری هرب) دو بازی Rocket Knight و Shadows of the Damned به این سرویس اضافه شدند. اگر این محصولات را قبلا بر روی کنسول نسل هفتم مایکروسافت خریداری کرده‌اید، می‌توانید از طریق کتاب‌خانه کنسول ایکس‌باکس وان اقدام به دریافت این بازی کنید. علاوه بر این علاقه‌مندان به این دو بازی می‌توانند با مراجعه به صفحه مربوط در فروشگاه مجازی ایکس‌باکس آ‌ن‌ها را خرید کنند.

 مایکروسافت تنها در این ماه بیش از پانزده بازی را به این سرویس اضافه کرده است. از آثاری که اخیرا در دسترس علاقمندان قرار گرفته‌اند می‌توان به Alice: Madness Returns ،Battlefield 3 و Battlefield: Bad Company 2 اشاره کرد. در حال حاضر بیش از ۳۰۰ بازی کنسول ایکس‌باکس 360 قابل انجام بر روی ایکس‌باکس وان از طریق سرویس Backward Compatibility است. در آماری که کمپانی مایکروسافت اخیرا منتشر کرده به این نکته اشاره شده است که دارندگان پلتفرم نسل هشتم مایکروسافت ۲۶۵ میلیون ساعت را به انجام بازی‌های ایکس‌باکس 360 بر روی این کنسول اختصاص داده‌اند.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده